Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

spadki mocy w T4 silnik AHY 150KM

17 Paź 2010 19:00 3063 13
  • Poziom 9  
    Witam!!!
    Nie jest ciągły spadek mocy i dlatego pozwoliłem sobie założyć nowy temat.
    Silnik nie ma mocy do ok.2100 obr.,potem chwile załapie(może sekunda) i dalej muł do ok. 2700 obr..
    Powyżej 3000 ciągnie jak głupi.
    Wydałem kupe kasy na mechaników aż postanowiłem sam się wziąć za niego i pomyślałem, że z pomocą takich tęgich głów jak na tym forum poradzimy coś :).
    Zrobiłem dziś tert dynamiczy
  • Poziom 9  
    przepływka nówka BOSCH oryginał, zawór N75 sprawdzony jest oki

    Dodano po 3 [minuty]:

    sztanga ? co masz na myśli?
  • Admin grupy Samochody
    Sztanga czyli to czym steruje n75 przy turbinie.W 150tce bardzo dobrze widoczna po podniesieniu maski silnika(chyba że masz osłone-musisz odkręcić)
  • Poziom 9  
    chodzi o mieszek który steruje kierownicą w turbinie?. Czy trzeba to jakoś ustawić, bo jest regulacja długości ramienia. Turbo było wymieniane, co prawda nie na nowe i potem wymieniany był sam mieszek, ale nie był specjalnie jakoś ustawiany.

    Dodano po 22 [minuty]:

    na teście który zrobiłem widać jak dziwnie zachowuje się tyrbo nie wiem tylko jaka jest przyczyna. Zrobiłem też logi pozycji 03 i 01 czyli zachowanie turbo i dawki paliwa, może ktoś by zerknął i wypowiedział się. Wymieniłem tydzień temu również pompę wtryskową i nic :(.spadki mocy w T4 silnik AHY 150KM spadki mocy w T4 silnik AHY 150KM
  • Poziom 9  
    Może jutro pojadę wymienić turbinę, bo już zaczyna ją nieźle słychać, chyba po tych testach:)
  • Poziom 9  
    vaku troche słychać ale ssie. Po odpaleniu motoru kierownica w turbo się przestawia, wydaje się że jest ok. Teraz doszedłem do pewnej teori, ale to tylko teoria. Podczas odpalenia zimnego silnika i przegazowaniu gaśnie, przy próbie ponownego uruchomienia, kręci tak jakby nie miał kompresji i dymi na biało, muszę chwię odczekać żeby odpalił. Teraz teoria-ciśnienie pompy olejowej jest tak duże, że podpiera szklanki popychaczy i wiadomo otwiera zawory. Czy to możliwe??????????

    Dodano po 4 [minuty]:

    Dziwna jes ta praca turbiny, co widać na wykresach. Ale z drugiej strony tesy robiłem na rozgrzanym, bo na zimnym jest całkowicie mułowaty

    Dodano po 8 [minuty]:

    Przebłysk - może sprężyny zaworów są cienkie, a nie ciśnienie, przecież motor ma nakręcone 260 tysi. i nagle pompa ma za duże ciśnienie?.
  • Poziom 9  
    syntetyk 0W40. Powiedz czy chociaż po części jest możliwy taki przypadek ???
  • Poziom 9  
    To maleństwo już zaczyna mnie wku...., ale i tak bardzo go lubię. Ale co myślisz, że mogę mieć rację z tą pompą oleju?.
  • Pomocny post
    Admin grupy Samochody
    Zawór w pompie można zdemontować i zweryfikować.Dojście od przodu silnika koło koła pasowego wału z lewej strony.Druga rzecz zimny czy ciepły nie może mieć muła.Sprawdz wartość w nastawach podstawowych na rozgrzanym silniku drugą od lewej.(ma być 50-55) Test elementów wykonawczych-zawór n108 musi być słyszalny.
  • Poziom 9  
    Dzięki "T5" jutro może się tym zajmę i odpiszę co dalej:), oczywiście jak czas pozwoli.