Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Bateria KD186 do DELL Latitude 120L- reset pamięci

Darek0106 19 Oct 2010 12:13 6294 10
    Darek0106
    Level 14  
    Witam kolegów.
    Mam nadal problem z moją baterią j/w. Przez rok pracowałem na laptopie z włączonym zasilaczem i chętnie przeszedłbym kiedyś na baterię. Poruszałem już raz ten temat ale został zablokowany a nic innego o podobnych bateriach tutaj nie ma. Podobno się znam na elektronice ale nie chcę z bateriami zbytnio eksperymentować bo w tym temacie "półchemicznym" nie mam doświadczenia.
    Po roku czasu rozebrałem tą baterią i...na ogniwach utrzymuje się, stabilnie i róno na wszystkich, napięcie: 1,76 (po roku nieładowania). Wnioskuję, że ogniwa są więc ok. i trzymają ale elektronika odmówiła posłuszeństwa po urochomieniu programu "Battery Doubler". Coś się gdzieś zapisało i...od tamtego czasu miga ambitnie dioda ładowania na pomarańczowo. Laptop nie wykrywa baterii. Wewnątrz są układy o symbolach:
    - BQ8020 1D8T
    - BQ 29312 PW
    - CEA F12 (SMD- prawdopodobnie kod)

Czy ktoś z kolegów mógłby mi pomóc z resetem albo wsadem pamięci? Mam parę narzędzi do resetu ale nie mają w swoich spisach tych układów. Nadal nie stać mnie na kupno nowej baterii. Proszę o pomoc.
    misiozol
    Level 32  
    Ogniwa sa do wymiany, nie wiadomo jak bezpiecznik oraz elektronika.
    Darek0106
    Level 14  
    Dziękuję za odpowiedź.