Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

WSK 125 gaśnie po dodaniu gazu.

19 Oct 2010 19:26 10527 14
  • Level 9  
    Witam wszystkich.
    Mam WSK 125. Ciężko mi jest ją zapalić, a jak zapale to z gazem muli i od razu gaśnie. Na wolnych obrotach chwilę pochodzi i też zaraz gaśnie. Nie wiem co jej jest cały gaźnik czyściłem nawet zmieniałem na inny i to samo się działo. Zapłon jest ustawiony. Świeca jest kupiona nowa( na innych używanych tak samo się dzieje). Iskra jest wspaniała. Czasami jest tak że dam gazu i muli a jak puszczę gaz to działa, no ale jak pisałem zaraz znowu gaśnie. Po prostu jest ja ciężko zapalić. Kompletnie nie wiem co jej jest. Proszę o odpowiedź.
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 11  
    sprawdz przerwę na przerywaczu powinna być w granicach 0,20mm do 0,30mm a przerwa na świecy od 0,5-0,6mm gaźnik jeśli jest dobrze wyczyszczony to mozęsz mieć albo za dużą dawkę powietrza dodatkowego tj śruba która wchodzi prosto w gaźnik lub za dużo paliwa , jeśli to nie to, to szukaj gdzieś przebicia lub wyczyść zapłon on nie lubi być zaoliwiony
  • Level 20  
    Witam. Do wymiany uszczelniacze na wale korbowym, zaciąga fałszywe powietrze przez nie.
  • Level 9  
    Czyli zostanie jedynie simeringi wymienić???
    Kurcze troche szkoda bo wsk ma jeszcze plombe na deklu lewym :|
  • Level 11  
    najpierw sprawdz dokładnie to co napisałem nie koniecznie to może być simmering
    a jeśli tak to jeśli ciągnie ze skrzyni to świeca będzie mocno zaoliwiona i bedzie bardzo dymił , a jeśli koło magneta to przypadek powyżej czyli mulenie i nierówna praca do wymiany simeringu od strony magneta nie trzeba rozbierać silnika pozdrawiam
  • Level 42  
    A ja obstaję za radą kolegi Lech54. Simmeringi należy wymienić, choćby ze względu na czas ich "życia". Kup maksymalnie twarde! Wymień i jeden układ będziesz miał pewny. Poza tym po tylu latach (pewnie z 30) wypadałoby zajrzeć do sprzęgła. Może tarcze są do wymiany, a olej na pewno.
  • Level 12  
    Może być jeszcze kranik zapchany, przez co nie dostaje odpowiedniej ilości benzyny.
  • Level 11  
    Nie zgadzam się z teorią kupienia maksymalnie twardych gdyż , simmeringi maksymalnie twarde mogą nie dać dostatecznego uszczelnienia w przypadku lekkiej nie osiowości wału korbowego (tj. bicie) ale to juz wedle uznania właściciela.
    Przejżyj jeszcze raz gaźnik ,a zwłaszcza uszczelnienie pomiędzy cylindrem a gaźnikiem, nie może tam być żadnych przedmuchów lewego powietrza bo zdaża sie tak że nieraz zrobimy cały silnik a niepotrzebnie bo zawiodła jakaś pierdoła.
    Pozdrawiam :)
  • Level 9  
    Jadnak to było przez gaźnik.
    Ustawiałem jeszcze raz i wszystko miarę w porządku.
    Tylko jeszcze trochę muli na biegach.

    I jeszcze mam pytanie na iglicy ma być na 2 czy 3 ząbku od dołu???
  • Level 11  
    Co do iglicy, fabrycznie był na 3, ale ja mam ustawione na 4 od dołu.
    Musisz dojść doświadczalnie, jeśli motor będzie się grzał, to będzie za mało, a jeśli będzie niedogrzany i będzie go mulić lub dusić, to można próbować to zmieniać.
    Sam mam WSK i wiele takich pojazdów naprawiałem :)
  • Level 42  
    Jeden ząbek na iglicy nie powinien mieć wielkiego wpływu! Na pewno nie jest przyczyną mulenia!!! Ostatecznie ustawienie powinno nastąpić po dłuższej jeździe i obejrzeniu izolatora świecy. Warunek. Wszystkie układy muszą byc sprawne i świeca o właściwej wartości cieplnej.
    Simmeringi muszą być twarde, bo pracują na pod i nadciśnieniu co każdy cykl pracy silnika. Wynika to z logiki i mojego doświadczenia. A wał nie może bić! Żaden simmering sobie nie poradzi przy biciach wału! O innych konsekwencjach tego bicia nie wspominając.
    Sprawdź wydech. Dokładnie przeczyść wcześniej rozbierając. Układ wydechowy ma ogromny wpływ na pracę silnika dwusuwowego!
  • Level 11  
    Tak jak poprzednik napisał, sprawdź wydech, a co do ząbka na iglicy to czasami ustawienia fabryczne nie dają dobrego efektu. Zasugerowałem się fabrycznymi czyli 3 ząbek, dlatego też 1 ząbek może mieć różnice dla danego silnika bo jak wiemy każdy silnik działa na nieco innych ustawieniach , czyli każdy musi być inaczej dostrojony.
  • Level 9  
    A jak wrzucam na 3 i dam pełny gaz to mi ją przymula (no tak przerywa trochę) co to może być???
  • Level 42  
    Czego jeszcze chcesz? Pewnie aby ktoś zrobił za ciebie robotę przez internet? Czy coś sprawdziłeś, wyregulowałeś poza zapinką iglicy? Simmeringi wymienione? Zapłon sprawdzony i wyregulowany? A może czekasz na cud?
  • Level 9  
    Koleś nie rzucaj się tak, jak ci się coś nie podoba to nawet nie wchodź na to forum. Czaisz?
    Moderated By Rycho T:

    Myślę, że dwadzieścia dni blokady pisania postów, wystarczy na pohamowanie emocji.