Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny z mercedesa 190 do innego auta

19 Paź 2010 19:28 1738 10
  • Poziom 9  
    Witam, mam w posiadaniu w pełni sprawne graty z merca, pompka zamka, 4 siłowniki w tym dwa z kabelkami. Do pompki brak kabli, tu pojawia sie moje pytanie czy na podstawie załączonych fotek potrafi mi ktoś podpowiedzieć gdzie dać " + " a gdzie "-" ogólnie co z czym połączyć żeby działało. Czytałem inne tematy znalazłem wiele wątków gdzie jest opisane jak podłączyć sterowanie z pilota do takiego zamka, nic po za tym żadnego konkretnego opisu co gdzie z czym. Czytając inne tematy dowiedziałem się tylko że te kable z siłowników dają sygnał do centralki ale, jak je podłączyć do tej centralki. Wszystko to chciałbym sobie wrzucić w VW polo ;)

    Centralny z mercedesa 190 do innego auta
    Centralny z mercedesa 190 do innego auta
    Centralny z mercedesa 190 do innego auta
    Centralny z mercedesa 190 do innego auta
  • Sklep HeluKabel
  • Użytkownik obserwowany
    2 Grube zasilanie.
    3 w kółku to sterowanie oddzielne dla bagażnika i drzwi.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 9  
    Tyle to i ja wiem... konkretnie gdzie plus a gdzie minus to dla mnie zagadka chyba że to bez znaczenia
  • Poziom 13  
    Kolego znaczenie ma który plus który minut jak podłączysz odwrotnie to możesz spalić kontrolke no ja bym wcześniej na plusie zastosował bezpiecznik żeby go nie spalić powodzenia
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Tylko nie rozumiem, po co montować zamek pneumatyczny? Jest on dużo bardziej problematyczny w montażu, przecież trzeba pociągnąć instalacje elektryczną do zamków i pompki: sterowanie i zasilanie oraz drugą - pneumatyczną do siłowników. I wystarczy mała nieszczelność, by cały ten system zaczął świrować.
    Ale jeśli się upierasz, to czerwony - plus, brązowy - masa, niebieski sterowanie pompką plus/minus.
  • Użytkownik obserwowany
    Dajesz sterownik z pilota?
  • Poziom 9  
    Nie, nie daje sterwnika z pilotem. Potrzebuje opis styków zasilania +/- Kostki dwupinowej, żeby pompka sie nie spalila przy podączeniu odwrotnym. Bo sterowanie - kostka na trzy piny znalazem w innym temacie co do czego.

    Bażej wole nie wiem czemu pneumatyczny niż elektryczny poza tym w każdym przypadku trzeba rozebrać jakeś elementy wnetrza żeby polożyć instalacje, mam akurat pneumatyke z w201 wiec czemu nie zalożyć. W wszelkiej maści golfach jest pneumat i nie spotkalem sie z tym by zawodzil. Dzieki za zainteresowanie.
  • Użytkownik obserwowany
    Zewnętrzny -
    Wewnętrzny +
  • Poziom 40  
    Właśnie ze zawodzi zwłaszcza po latach no i więcej roboty.Komplet nowego zamka kosztuje jakieś 50 zł to chyba dla posiadcza auta nie jest drogo aby wstawiać stary pneumatyczny wg mnie.
  • Poziom 9  
    Nie chodzi o koszty, lubie dłubać i im wiecej roboty jest ciekawiej. Jak znajde czas by sie za to zabrać to dam znać czy + i - były tam gdzie romoo podpowiedział :P
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Skoro lubisz dłubać, to od razu wstaw to sobie tak, żeby było nieszczelne. Proponuje użyć sparciałych gumek i sztywnych przewodów ciśnieniowych. I pokombinuj z zasilaniami i sygnałami - zepsuj coś... Będziesz mieć więcej frajdy.
    Wybacz, ale masz co najmniej dziwne podejście... Bo mi się zawsze wydawało, że należy wstawić coś, co gwarantuje niezawodność i jest raczej bezproblemowe. A stary zamek pneumatyczny na pewno tego nie gwarantuje. Zauważ, że wszyscy cię przed tym przestrzegają. Chyba są do tego jakieś podstawy.
    A pompkę możesz wykorzystać w innych ciekawych zastosowaniach.