Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek VW jetta mk2

stonka523 20 Paź 2010 16:03 2415 9
  • #1 20 Paź 2010 16:03
    stonka523
    Poziom 8  

    Witam !! Mam taki problem. Posiadam oryginalny pneumatyczny centralny zamek oraz założony dodatkowo alarm. Centralny zamek moge obsługiwać tylko z kluczyka. Chciałbym zrobić tak, aby centralny zamek obslugiwac razem z alarmem z pilota. Z tego co sie dowiedziałem musze zamontować w drzwi kierowcy siłownik elektryczny i wpiąć się z centralke od alaramu, tylko nie bardzo wiem co i jak. Posiadam dwa siłowniki slave i master. Który mam zastosowac ? Dołączam fotki ze schematem alaramu, z silownikami oraz orygnalnym włącznikiem pompki centralnego zamka z drzwi kierowcy. Prosze o pomoc.

    Centralka alarmu
    Centralny zamek VW jetta mk2

    Kostka od włącznika pompki
    Centralny zamek VW jetta mk2

    Pierwszy siłownik
    Centralny zamek VW jetta mk2
    Centralny zamek VW jetta mk2

    Drugi siłownik
    Centralny zamek VW jetta mk2
    Centralny zamek VW jetta mk2

    0 9
  • #2 20 Paź 2010 17:19
    Usunięty
  • #3 20 Paź 2010 17:32
    stonka523
    Poziom 8  

    Ale w takim układzie jak ma opcje centralnego zamka to musze sie podpiać pod pompke od centralnego czy pod włącznik w drzwiach kierowcy? Bo w drzwiach kierowcy jest tylko włącznik, a w pozostałych drzwiach są siłowniki pneumatyczne.

    0
  • #4 20 Paź 2010 18:33
    emeryt2
    Poziom 42  

    Siłownik w drzwiach kierowcy i po krzyku.

    0
  • #5 20 Paź 2010 18:36
    stonka523
    Poziom 8  

    "Siłownik w drzwiach kierowcy i po krzyku"

    Za duzo mi to nie pomoglo;/

    0
  • #6 20 Paź 2010 18:55
    Usunięty
  • #7 20 Paź 2010 19:04
    ociz
    Moderator Samochody

    One fabrycznie nie mają siłownika w drzwiach kierowcy, jedynie zestyk. Więc jakby nie kombinować i tak trzeba tam siłownik dołożyć.
    Ja bym całość na uniwersalny elektryczny zmienił bo te pneumatyczne to porażka.

    0
  • #8 20 Paź 2010 19:48
    stonka523
    Poziom 8  

    Tak jak kolega napisał, fabrycznie jest tylko zestyk. Do drzwi wchodza tylko 3 kabelki do zestyku. Z tego co wwnioskowałem jest to zasilanie 12V i dwa stersujące. Jak przekręcam kluczyk w drzwiach kierowcy to zamykaja sie wszystkie drzwi. Wolalbym raczej cos z tym pneumatycznym pokombinowac. Wydaje mi sie, że trzeba założyć w drzwi kierowcy siłownik i podłączyć go pod centralke. Tylko nie wiem czy któryś z tych co mam sie nada i czy trzeba przekaznik, i jak on wyglada?

    0
  • #9 20 Paź 2010 20:22
    ociz
    Moderator Samochody

    Nie tak, jest plus, masa i sterowanie. Podajesz plusa na sterowanie to zamyka, podajesz masę to otwiera lub odwrotnie.

    0
  • #10 20 Paź 2010 20:39
    stonka523
    Poziom 8  

    no dobra ale jak to podlaczyc do centralki ?

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo