Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toyota Verso-jak poprawic oryginalne audio?

21 Paź 2010 23:13 6180 6
  • Poziom 16  
    Witam,chciałbym w miare niewielkim kosztem ulepszyc audio w Verso.Fabrycznie zamontowane są tam okrągłe głośniki 165mm w drzwiach przednich i tylnych oraz wysokotonowe w desce.Radio fabryczne.Gra to ogólnie mówiąc bardzo przeciętnie.Nie mam doświadczenia w car audio,natomiast ingerencja w instalacje elektryczną lub elektroniczną samochodu nie jest dla mnie problemem.Czy: wytłumienie drzwi matami bitumicznymi,wymiana oryginalnych głośników na zestawy głośnikowe: u-dimension El-Comp6 oczywiście z zastosowaniem odpowiednich dystansów oraz dołożenie małego wzmacniacza u-dimensions El-mini 4(4x20W),dodatkowo mogę dołożyc aktywny subwofer Steel mate montowany pod fotel, będzie w miare dobrym rozwiązaniem?ewentualnie prosiłbym o jakieś inne sugestie.Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    Które to verso:yaris,corolla czy avensis?
    Wygłuszenie drzwi to podstawa.Dołóż 100zł i kup system Rainbow'a.Do zasilenia wystarczy 2-kanałówka ok 50-70wat.
    Jak zamierzasz rozwiązać problem radia?
  • Poziom 16  
    Witam ponownie,samochód to Toyota Verso-najnowszy model(jest to następca Toyoty Corolli Verso).Jeżeli miałbym zastosowac wzmacniacz 2-kanałowy to mam zrezygnowac z głośników w tylnych drzwiach czy podłączyc głośniki przednie z tylnymi?Radio ma fader.Radio jako źródło sygnału zostaje, jest dośc przyzwoite(producent panasonic)CD,mp3,wma,usb,blutooth.Pozostaje kwestia podłączenia do niego wzmacniacza,najprostszym rozwiązaniem będzie podłączyc się wzmacniaczem pod wyjścia głośnikowe lub podłączyc się pod wyjście na oryginalny wzmacniacz,jest takie w tym radiu ale będzie wymagało rozpracowania.Czy mam połączac ten subwoofer pod fotel czy z niego zrezygnowac?który model rainbowa?Pozdrawiam
  • VIP Zasłużony dla elektroda