Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat b3 sprzęgło nisko łapie

22 Paź 2010 10:17 15925 26
  • Poziom 14  
    Witam-pytanie jest takie -świeżo kupiony Passat b3- sprzęgło ponoć niedawno"robione"--łapie przy samej podłodze od razu i jest twarde-początkowo mi nie przeszkadzało,poza kwestią przyzwyczajenia,ale brak możliwości jazdy na pół sprzęgle i i noga boli po dłuższej jeździe-czy to wina samego sprzęgła, wysprzęglika,czy może odpowietrzania,nieszczelność, czy też może jakaś regulacja?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Łapa sprzęgła pewnie będzie do wymiany.
  • Poziom 14  
    Dziękuję za szybką odpowiedź-czy ta łapa to droga "impreza"
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Można kupić tanio na szrocie, do tego wspornik łapy wkręcany w skrzynię i plastik.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    ja mam pytanie następujące,sprzęgło jest sterowane linką czy jest hydrauliczne ponieważ w tych modelach były i takie i takie a to dość istotna sprawa aby ocenić sytuację,zakładam że sprzęgło zostało wymienione poprawnie
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Albo trzpień podpierający łapę stracił plastik i zaczyna robić dziurę w łapie. Tak czy siak trzeba skrzynię zwalić i zobaczyć.
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Owik, za cholerę nie wiem jak ten plastik się nazywa... a Robokop pisał o łożysku oporowym, co też być może.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    O którym plastiku mówicie? Stalowy bolec wysprzęglika wchodzi w dołek w łapie - dobra, na końcu trzpienia jest plastikowa skuwka - nie występuje na c/z.
    Passat b3 sprzęgło nisko łapieA sprzęgło z linką było tylko w wersjach z silnikiem EZ .
  • Moderator Samochody
    Piszecie tylko o wersji z wysprzęglnikiem hydraulicznym a przecież też dużo było jeszcze na linkę.
  • Moderator Samochody
    W/g mądrej literatury to tylko gaźnikowy 1.6 EZ miał mechanicznie sterowane - reszta wszystko hydraulicznie - nie myl z Golfem i Seatami.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 32  
    witam, :D owik przyjacielu sztywne to sztywne, bez tłumika drgań skretnych :D , takie nie wystepowały w poldkach ino w malcach, a pewnie nie wymienili centalnej sprężyny talerzowej :D bo tak to sie fachowo nazywa , a pewnie tania tarcza sprzęgła ciernego :D i powylatywały sprężyny tłumika drgań skretnych, pozdrawiam owika tyż mimo że pracuje przy malcach za darmo
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Ja bardzo dziękuje za zainteresowanie tematem-dodam-biegi wchodzą elegancko prawie- i żadnych problemów z tym związanych-jedynie-trzeba się pilnować ,i dodawać gazu odpowiednio wcześniej-jest to uciążliwe tylko podczas ruszania z miejsca-bo może silnik zgasnąć.Jeżdżąc umiejetnie-nie ma problemów- mam taką cicha nadzieję ,ze może wkrótce sprzęgło"dotrze się" -wyrobi się- bylem go nie spalił:)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 29  
    Jacekwiec pomimo że w tych łożyskach obudowa jest plastikowa to kulki i bieżnie są nadal metalowe.Chyba nie wymyślili jeszcze takiego plastyku coby metal zastąpił w każdym urządzeniu.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    robokop napisał:
    W/g mądrej literatury to tylko gaźnikowy 1.6 EZ miał mechanicznie sterowane - reszta wszystko hydraulicznie - nie myl z Golfem i Seatami.

    Akurat trafił mi się czołg to przypomniał mi się ten temat.
    Passat B3 91r. silnik AAM(1.8 75KM) i sprzęgło na linkę.
    Passat b3 sprzęgło nisko łapie Passat b3 sprzęgło nisko łapie
  • Poziom 14  
    Sprzęgło "wyrobiło się" -już bierze wyżej-widocznie tarcza sprzęgł to chińska podróbka z zbyt grubymi okładzinami.Dziękuję za pomoc .