Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pierburg 2E2 regulator termiczny ssania

25 Wrz 2004 00:22 12003 13
  • Poziom 12  
    Poszukuje wiecej informacji na temat gaznika Pierburg 2E2
    Wzglednie cos o niedomaganiach silnika RF - rocznik 88.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 21  
    Witam
    Czy chodzi o połączenia wewnątrz gaźnikowe?Czy o całą instalację podciśnieniową.
    Gdyby chodziło o sam gaźnik 2E2- automatyczne ssanie, to taki gaźnik posiadam, samochodu niestety nie.
  • Poziom 12  
    Musisz wiedzieć że oznaczenie 2E nie mówi dokładnie jaki to gażnik.
    2E3 najprostszy ,ssanie automatyczne .2E2 ,ssanie automatyczne plus termik obrotów ssania ,plus podciśnieniowy nastawnik przepustnicy.
    2EE gażnik elektroniczny.Na każdym będzie tylko napis 2E.Po tym opisie
    będzisz wiedzał do jakiego masz szukać schematów .
  • Poziom 21  
    fantik napisał:
    Musisz wiedzieć że oznaczenie 2E nie mówi dokładnie jaki to gażnik.
    2E3 najprostszy ,ssanie automatyczne .2E2 ,ssanie automatyczne plus termik obrotów ssania ,plus podciśnieniowy nastawnik przepustnicy.
    2EE gażnik elektroniczny.Na każdym będzie tylko napis 2E.Po tym opisie
    będzisz wiedzał do jakiego masz szukać schematów .

    Wita.
    Sądzę,że ten opis wprowadzi tylko Kolegę w błąd.
    Zgodnie z książką Jurgena Kasedorfa ,,Gaźniki'' powinno być;
    Poszczególne odmiany gaźników 2E różnia się od siebie przede wszystkim rozwiązaniem urządzenia rozruchowego. I tak gaźnik
    2E1 jest wyposażony w ręcznie sterowanie urządzenia rozruchowego
    2E2- w urzadzenie rozruchowe całkowicie zautomatyzowane
    2E3-w konwencjonalne automatyczne urządzenie rozruchowe
    2EE ma elektroniczne urządzenia dodatkowe systemu Ecotronic.
  • Poziom 12  
    Polecam książke Gazniki Pierburg tom 1 Bogumiła Kalinowskiego .wyd. KALMEX.masz tam budowę i regulację.Opracowanie profesjnonalne.
    Jak byś miał jakieś problemy to wal śmiało.W gażnikach siedze od lat.
  • Poziom 18  
    mam pytanko - czy ktoś może początkującemu gaźnikowcowi pomóc w zmaganiach z pierburgiem 2e2.. duzo juz mu pomogłem - teraz ma tylko nie równe wolne obroty a nie wiem gdzie szukać przyczyny
  • Poziom 18  
    chyba znalazlem źródło problemu - mam uszkodzony "tłoczek/grzybek" gumowy w pompce przyspieszającej kupiłem komplet naprawczy ale nie ma tam tego grzybka
    w związku z tym - czy ktoś nie miał by ochoty podzielić się tym elementem (oczywiście nie za darmoche) - moze ktoś z obserwujących temat ma z zdekompletowanego gaźnika.... nieśmiało pytam. albo może wiecie czym można skleić taką pomarańczową gumę.. mam przecięcie na powierzchni przylegania tego tłoczka.
  • Poziom 25  
    Witam. Mam też gaźinik 2E2 : zimny chodzi ok, tylko jak już jest rozgrzany to idzie równo a podczas jazdy w momencie dodania gazu zaczyna szarpać silnikiem. (rodzaj paliwa PB95).
  • Poziom 2  
    wita.deko odswieze temata.gadalem dzis z jednym mechanikiem,podobno gazniki 2e2 maja mozliwosc ustawiem lato-zima,jest cos takiego w tych gaznikach????
  • Poziom 17  
    Co do lato zima to nie sadze ;)
    ale ja tez odswierze temat mam problem z ustawieniem utmatycznego ssania chodzi mi o to ustrojstwo do ktorego dochodza weze od wody w ktorym jest taka spirala glownie rozchodzi mi sie o kabelek ktory wchodzi do tego czegos co to jest i do czego go podlaczyc? tam chyab byla jakas sprezynka grzewcza ale jej nie mam co teraz?