Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Vectra 2,0 dti nie odpala na zimnym

miki-j 23 Oct 2010 20:43 10338 4
  • #1
    miki-j
    Level 2  
    Witam ponownie.
    Nawiązując do mojego problemu z Vectrą B 2,0 DTI sprzed dwóch tygodni - mianowicie nie odpalała po przestaniu nocy w garażu.
    Mechanicy wymyślali niesamowite historie, kasy wzięli nie mało i nic.
    Więc sam się za to wziąłem i doszedłem do tego, iż było pęknięte plastikowe zabezpieczenie na wężu doprowadzającym paliwo do filtra, przewód delikatnie się wysuwał i się zapowietrzał. Zabezpieczenie na tym przewodzie jakieś tam zrobiłem i trzyma.
    Dwa tygodnie palił na dotyk i znowu ten sam problem - po przestaniu nocy nie pali. Zdejmę rurę z kolektora, psiknę plakiem i pali.
    Sam już nie wiem czego szukać, zamówiłem w serwisie nowy przewód i kopułkę filtra, ale jak by to nic nie dało to co?
    Może ktoś coś mądrego podpowiedzieć, to proszę bardzo.
    Pozdrawiam Michał.
  • #3
    miki-j
    Level 2  
    Cześć

    wymienili przewody przelewowe oraz filtr paliwa lecz uszkodzili zatrzask przewodu doprowadzającego paliwo do filtra to wszystko lecz teorii co może jeszcze być było mnóstwo . Moje Pytanie czy jak by była uszkodzona pompa wtr. auto będzie kopcić czy może stracić na mocy? u mnie auto jak odpali ciągnie jak rakieta nie puści nawet hmurki . to co może być?????
  • #4
    cyprianek@
    Level 2  
    witam serdecznie mam ten sam problem moj opel vectra 2.2 tdi 2001.
    nie pali na zimno juz mnie mechanicy strasza ze pompa do wymiany... prosze o pomoc bo nie mam pojecia o mechanice.
    objawy sa takie ze kreci dobrze czasem nawet zapali ale po ok 5 sekundach gasnie i juz nie odpali. odpalamy mechanicznie wtedy pali juz na dotyk ale gdy postoi przez noc nawet w garazu juz nie odpali.
  • #5
    mariuszek1978
    Level 14  
    miałem kiedyś podobny problem właśnie z 2,0 dti - też zapowietrzała się przy obudowie filtra paliwa... Jako, że sama obudowa tegoż filtra jest dość droga, zamontowałem filtr paliwa z VW, przed nim zaworek zwrotny i nawet największe mrozy nie robią kłopotu. Dodam, że auto jeździ na takich filtrach (z VW)już chyba ze trzy zimy i dotąd nie zawiodło.
    pozdr