Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vivaro 2003 1.9 DTI od 2800 obrotów pływa

24 Paź 2010 12:58 2547 10
  • Poziom 15  
    Witam. Mam taki problem z moim samochodem, wszystko działa normalnie do momentu aż silnik osiągnie około 2800 obrotów i więcej samochód zaczyna tracić moc w taki sposób jakby coś go blokowało takie pływanie przyspiesza i zwalnia. Mam na nim przejechane 154 tyś. Przy 130 tys padła pompa wys. ciśnienia po wymianie pompy usterka ta nie zniknęła. Wydaje mi się jakby to był problem z turbo.
    Spalanie mam na poziomie 7 -8 litrów na 100 km do 120 km/h czyli bez problemu. Tylko ta huśtawka, na autostradzie przy jednostajnej prędkości odczuwalne najbardziej.
  • Poziom 10  
    Sprawdzałeś filtr paliwa i powietrza.
  • Poziom 15  
    Wymienione obydwa.
  • Poziom 10  
    witam czy rozwiązaliście problem bo u mnie to samo?
  • Poziom 20  
    Zrób diagnostykę Techem ja miałem podobny przypadek w Traficu uszkodzony był czujnik ciśnienia doładowania
  • Poziom 10  
    witam ponownie diagnostykę robiłem clipem,żadnych błędów nie było wymieniłem filtry,przepływkę,czujnik ciśnienia doładowania i ten drugi czujnik turbo i skończyły mi się pomysły nadal to samo przy -10 odpala od kopa turbo załańcza się około 2000 od 2800-3000 działa tak, jakby chciał, a nie mógł jakby nie dostawał paliwa po 3000 wraca do normy dzieje się tak przy 3,4,5,6 biegu na 1 i 2 jest ok
  • Poziom 19  
    EGR wymontuj i wyczyść.
  • Poziom 10  
    zapomniałem wcześniej napisać o egr,wyczyściłem,to samo,założyłem drugi,to samo
  • Poziom 20  
    a robiłeś diagnostyke podczas jazdy
  • Poziom 15  
    Witam. Kolega obiecał zrobić mi diagnostykę podczas jazdy. Podejrzewa sterowanie turbo, ale powiedział jak nie sprawdzi nie ma pewności. Na dodatek padł mi ostatnio czujnik ciśnienia na listwie. Jedynie 400 zł. Wina oczywiście wspaniałych wszechwiedzących mechaników którzy od razu wiedzą co jest. Mianowicie pojawiały mi się w zeszłym roku problemy tupu jadę i nagle auto gaśnie wyświetla wszystkie kontrolki. Po minucie odpalam i samochód pracuje normalnie lecz kontrolka serwis oraz awaria silnika pali się. I tak kilka razy za każdym razem problem ciśnienia w listwie i gościu wymienił czujnik (skasował 800 zł) lecz problem nie ustał. Nie musiałem długo czekać wyjechałem z domu i po 400 metrach auto zgasło. Problem był w pompie wysokiego ciśnienia. Po wymianie jak ręką odjął. No ale czujnik ciśnienia na listwie wymieniony i jak się okazało na używany no i po niecałym roku padł. Tak oto niepotrzebna wymiana i dwa razy zapłaciłem. Ten pierwszy oddał mi wtedy oryginał i jak się zorientowałem, że to ten sam podmieniłem go sobie z powrotem i działa. Jak można coś wymieniać bez sprawdzenia czy to jest na pewno to i kasować. Już mi ręce opadają. Co, sam mam skończyć szkołę i naprawiać swoje auta, żeby uniknąć niepotrzebnych kosztów.
  • Poziom 10  
    diagnostykę mogę zrobić bo mam możliwość podłączenia clipa tylko nie wiem na co patrzeć jakie powinny być prawidłowe odczyty,może zna ktoś dobrego mechanika od common raili z okolic torunia mój numer gg 5044662