Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chwilowe braki dźwięku na Discovery HD

24 Paź 2010 16:44 1730 12
  • Poziom 24  
    Witam

    Od jakiegoś czasu zauważyłem kilkunastosekundowe zaniki dźwięku na Discovery HD. W mojej instalacji mam to samo na dekoderze Polsatu jak i n-ki. Jest tak tylko u mnie czy ktoś to jeszcze zauważył?
  • Poziom 20  
    Też to mam na N-Box-e , pisz reklamacje , bo szkoda dzwonić i tak się do niczego nie przyznają .
  • Poziom 31  
    To samo u mnie na N-Boxie , ale dość rzadko.
  • Poziom 24  
    Do kogo pisać reklamację? Polsat i N-ka korzystają z tego samego transpondera. Jeśli problem jest również u Was to chyba jest coś nie tak po stronie nadawcy.
  • Poziom 25  
    Mam zaniki na Topfildzie 7710, nBox i Golden media 980, problem jest ewidentnie po stronie nadawcy.Zgłaszanie na infolinie niewiele daje, generalnie olewka do momentu jak całkowicie nie działa.
  • Poziom 20  
    Tak jak napisałem dzwonienie nie ma sensu bo zawsze twierdzą ,że jest wszystko dobrze i wina jest u abonenta (TV-wzmacniacz itp.).
    Jedynie pisemna reklamacja ma sens .
    Reklamacje składaj do tego komu płacisz N-ka, Polsat ...
  • Poziom 24  
    Na razie napisałem e-mail do Discovery Networks i czekam na odpowiedź.
  • Poziom 20  
    Ja napisałem do N-ki bo im za to płacę , dostałem odpowiedź aby zmienić w ustawieniach tunera dźwięk z Dolby na zwykły .
  • Poziom 24  
    Mam tak cały czas bo korzystam z amplitunera i po włączeniu w dekoderze DD nie działa regulacja głośności. Podobno to 'normalne'. Odpowiedź Ci udzielona jest po prostu głupia. Tak jak by powiedzieli - "Masz płacić za HD w DD ale jak coś nie będzie działać to obetnij sobie jakość i będzie ok. To nasza wina ale skoro to jest dobre wyjście (dla nas) to tak rób i nie dyskutuj".
    Z innej beczki to nie rozwiązuje problemu...
  • Poziom 20  
    Jasne masz rację i tak im odpisałem ,że takie rozwiązanie mnie nie satysfakcjonuje i nawet tego nie sprawdziłem czy będzie lepiej . Też mam podłączony amplituner i zależy mi na dźwięku 5-kanałowym .
    Piszesz ,że nie działa Ci regulacja głośności - w amplitunerze ?
    Nie miałem z tym nigdy problemu , mam połączone przez HDMI (A-V) i równolegle dźwięk kablem optycznym - do prób . Jak były wcześnie problemy z dźwiękiem to przestawiałem w menu dźwięk na optical , chyba było lepiej . Wcześniej coś się gryzło po HDMI ale od jakiegoś czasu poprawili firmware dekodera i było ok .
    Dzwonienie do nich to strata czasu , miałem kiedyś problem z obrazem na Disney Channel i dzwoniłem ze 3 razy zawsze wymyślali mi coś innego i kazali przestawiać -sprawdzać oczywiście bez rezultatu . Przestałem dzwonić napisałem reklamację e-mailem , po jakimś czasie odpisali ,że problem jest znany i oni już taki sygnał dostają - dwa miesiące nie płaciłem za cały pakiet - uznali reklamację i zmniejszyli opłatę . Tylko dlaczego w BOA nigdy się do tego nie przyznali tylko wymyślają bzdury .
  • Poziom 24  
    Trochę źle mnie zrozumiałeś. Przy DD nie działa mi regulacja głośności na dekoderze n-ki. Mam podłączony i dźwięk i obraz przez HDMI. Szczerze to nie próbowałem podłączyć dźwięk światłowodem i wtedy sprawdzić.
  • Poziom 20  
    Tak źle zrozumiałem i to nic nie pomoże chyba w tym temacie .
    Ja korzystam tylko z regulacji dźwięku w Ampli , bo do wszystkiego używam jednego pilota Harmony 555 .
  • Moderator na urlopie...
    Wystarczy, wypowiedzi odbiegają od tematu. Zamykam.