Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Livebox brak połączenia - brak synchronizacji

24 Paź 2010 20:57 16943 16
  • Poziom 11  
    Witam od wczoraj nie działa mi internet na moim livebox 1 Mb. Wczoraj też podłączyłem neostradę TV ale to chyba nie ma żadnego wpływu na łącze bo korzystam z Satelity a nie z ADSL. Komputer normalnie wykrywa mi sieć tak samo telefon HTC Touch Pro nawet łączy ale w ogóle sieć nie działa. Gdzie może leżeć wina ? Kontrolka oznaczona jako '@' cały czas miga.
  • Poziom 28  
    A jak ta @ miga szybko czy wolno?
  • Poziom 11  
    Miga szybko.
  • Poziom 27  
    Jak miga @ wolno czy szybko ,jeśli szybko to jest brak synchronizacji.Sprawdź kabel liniowy do LB podłączając zwykły aparat ma tam być sygnał zgłoszenia centrali no chyba ,że masz neo bez telefonu to jest problem.Oczywiście kabel do LB ma być podłączony bez filtra.
  • Poziom 11  
    Już podłączałem telefon pod to samo gniazdko co LB i normalnie działa. LB podłączałem od gniazdko od telefonu i nie działa. Filtr mam tylko na telefonie choć teraz już nawet telefon odłączyłem. Co jeszcze zauważyłem to Neo TV nie synchronizuje mi godziny jak wczoraj jeszcze o 20.00
    Czyli pozostaje dzwonić do TP ?
    Czy synchronizacja mogłaby sobie tak od siebie zginąć ?
    Miałem już kiedyś takie problemy że dioda od ADSL migała lub rozłączała się ale wystarczył reset LB i było po sprawie.
  • Poziom 28  
    A sprawdzałeś sygnał na końcu kabla (mikro-wtyku) podłączanym do liveboxa? może po prostu uszkodził się ten kabel.
  • Poziom 11  
    zmiana kabla nie pomogła. Zauważyłem ze dioda po resecie LB najpierw miga powoli po kilku sek. przyśpiesza.
  • Poziom 28  
    Spróbuj otworzyć stronę 192.168.1.1, jeśli się nie otworzy to dzwoń na infolinię może zawiesił się port na centrali, a może padł livebox. Chyba że masz inny modem żeby podłączyć na próbę i wykluczyć liveboxa.
    Modemy były pod tym względem lepsze, bo wyświetlały kod uszkodzenia.
  • Poziom 11  
    już sprawdzałem normalnie nie działa dopiero jak podłącze LB do PC przez ethernet to działa ;)
    Na jaki nr dzwonić 9393 ?
  • Poziom 28  
    Cytat:
    normalnie nie działa dopiero jak podłącze LB do PC przez ethernet to działa

    To w końcu działa czy nie.
  • Poziom 27  
    Co rozumiesz przez reset przywróc LB do ustawień fabrycznych-standardowych :
    1. Odłącz zasilanie elektryczne i włącz je ponownie.
    2. Gdy 5 diod przestanie migać i zacznie świecić światłem ciągłym, naciśnij przycisk
    Reset (RST) znajdujący się pod spodem urządzenia livebox tp.
    3. Trzymaj przycisk wciśnięty do chwili, gdy diody Internet, ruch lokalny i alarm zapalą się światłem ciągłym lub prościej zapali się co druga dioda.Po tym zabiegu twoje hasła do neo się zmienią na rejestracja(malpa)neostrada.pl a więc musisz wprowadzić swoje , instrukcje do LB możesz pobrać tutaj Link
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Zrób reset tzn.trzymaj reset tak długo aż zapali się 1-3-5 dioda,puźniej wejdz na niego 192.168.2.1-admin -admin -wprowadz login i hasło
    po resecie @ POWINNA wolno mrugać,jak nie to zgłoś -uszkodzony ,ja czasami robię raset kilka razy po czym rozłanczam 220v ,pomaga-po dobrym resecie live box w loginie powinno pisać rejestracja @neostrada .pl
  • Poziom 11  
    Zrobiłem reset modemu teraz w ogóle nie wykrywa mi podczas wchodzenia na 192.168.1.1
  • Poziom 11  
    Ok, jakoś udało mi się podłączyć LB pod komputer za pomocą ethernet. Ustawiłem jak jak pisaliście i nadal to samo. Wina leży po stronie TP ?
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    jesli zalogowaleś sie do LIVEBOX-a klikamy dostęp do internetu i wpisujemy swoje dane login hasło naciskamy zastosuj- zapewne pojawi sie komunikat sprawdz czy linia jest podłaczona do urządzenia +jesli tak +to brak synchronicji+zglosic ustekę 801 505 505
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Jeśli po resecie nie otwiera ci się strona konfiguracji 192.168.1.1 , a lampka @ mruga szybko to niestety musisz zgłosić na 800 102 102, prawdopodobnie przyczyna leży po stronie operatora, ale może jeszcze być uszkodzony livebox.
  • Poziom 11  
    ok problem rozwiązany przyjechali, naprawili ;)