Wyniki przeprowadzonej przez firmę badawczą Spam Ratings analizy wykazały, że ilość niechcianych wiadomości generowanych przez komercyjne strony internetowe wzrosła o 110%, w stosunku do tej samej liczby z października minionego roku. Analitycy wykazali ponadto, że jedna na pięć komercyjnych stron internetowych, automatycznie dodaje adresy e-mail rejestrujących się użytkowników, jako subskrybentów nie tylko newsletter`a, ale także współdzieli bazę adresów z firmami trzecimi, jednocześnie łamiąc jedną z fundamentalnych zasad internetowego marketingu. Wśród takich serwisów znajdują się n.p.: Argos, Ticketmaster, czy Money Supermarket. Z informacji przedstawionych przez Spam Ratings wynika również, że 3/4 spośród 10 tysięcy najpopularniejszych witryn internetowych w Wielkiej Brytanii jest źródłem niechcianych wiadomości e-mail. Dwie na pięć tego rodzaju wiadomości zawierają szkodliwy kod bądź odnośniki prowadzące do szkodliwego oprogramowania typu malware. Treść tego rodzaju wiadomości najczęściej związana jest z produktami farmaceutycznymi, artykułami erotycznymi, bądź usługami finansowymi.
Z wykształcenia - technik elektronik. Pasja - nowe technologie. Dla portalu Elektroda opracowuje informacje produktowe z dziedziny elektroniki, elektroniki przemysłowej.
Has specialization in: tłumaczenia, copywriting
pseven wrote 8883 posts with rating 1914, helped 0 times.
Been with us since 2009 year.