Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Civic 1992 HB 1.3 Gaźnik, Nie odpala, POMOCY

25 Paź 2010 14:32 2595 1
  • Poziom 1  
    Ponownie założyłem temat ponieważ poprzedni trafił do kosza...
    Po krótce co się stało: Jadąc spokojnie samochód nagle stracił moc po czym zgasł..próby odpalenia nie dawały rezultatu..Po wciśnięciu gazu do podłogi silnik odpalał ale chodził tak, jakby tylko 2 gary pracowały, lekkie odpuszczenie gazu powodowało natychmiastowe zgaśnięcie silnika. Świece/przewody są ok(po zdjęciu każdej fajki po kolei jego praca jeszcze bardziej się pogarszała). Wczoraj wieczorem zabrałem się za rozbiórkę gaźnika. Po zdjęciu pokrywy filtra i odpaleniu, silnik pluł paliwem do góry. Zdjąłem owy filtr i okazało się, że jest wyrwany mechanizm ssania. Samochód bardzo często chodził na ssaniu a w zasadzie zawsze, lekkie "przepałowanie" często dawało rezultat i ssanie się wyłączało. Idąc dalej, rozebrałem gaźnik, wyczyściłem go i złożyłem.. Teraz już nawet nie chce zagadać przy wciśniętym w podłogę gazie..Po tym zabrałem się za komputer, wystukał błąd nr 10(wg informacji które wyszukałem w necie jest to czujnik temperatury powietrza). Tylko co ma czujnik temperatury do tego, że samochód nie pali? Iskra jest(kopała dość konkretnie ale nie mam pewności czy by wystarczyła do odpalenia), paliwo także dostaje..Dodam, że rozrząd(komplet) był wymieniany jakieś 500km temu więc wątpię aby przeskoczył...
    Czy jest możliwe aby moduł zapłonowy był przyczyną? Może coś mu się pochrzaniło i nierówno/za słabo podaje iskrę?
    Po czym sprawdzić, że moduł działa poprawnie?(w sensie, że podaje odpowiednio mocną iskrę)
    Dodam, że świec i przewodów nie zdążyłem już wymienić bo krótko ją mam i pierw wziąłem się za inne, pilniejsze rzeczy..
    "Obywatele, Pomożecie?"
    :D
  • Poziom 9  
    ja bym obstawiał swiece lub przewody miałem podobne objawy :d