Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault 11 1400ccm - gaźnik?

25 Wrz 2004 21:59 744 2
  • Poziom 21  
    Witam!

    Autko jak wyżej. 250.000 km przebiegu, co 10.000 wymiana oleju, bez widocznych ubytków na bagnecie, prawidłowa eksploatacja, spalanie 6-8 litrów / 100 km. itd..

    Problem powstał nagle!

    Spalanie zwiększyło się niemalże dwukrotnie!

    Jazda:

    3-4 bieg (ekonomiczna prędkość (70-90 km/h , spokojna jazda) - wyżucam na luz - jest ok.

    Po wrzuceniu 5-ego biegu i rozpędzeniu się przykładowo do 120-140 km/h, a następnie wyżuceniu na luz - obroty silnika spadają całkowicie aż do momentu zgaszenia silnika!?

    Ponadto problemy z jakimkolwiek ustawieniem tych obrotów. Jeśli już się uda złapać odpowiednie - po przejechaniu się sytuacja się zmienia - albo traci je tak jak wyżej , albo robią mu się większe!?

    Gaźnik był oddany do regeneracji w prywatnym zakładzie. Dobrze było przez tydzień - potem sytuacja się powtórzyła!?

    Dodam:

    Jedna ze szpilek od gaźnika nie trzyma prawidłowo po zakręceniu ( tzn nie tak jak pozostałe) W związku z tym czy może zasysać lewe powietrze?

    Cóż może być przyczyną opisanych przezemnie wyżej zjawisk?

    Bardzo proszę o pomoc!

    Pozdrawiam! :cry:
  • Poziom 15  
    Problem raczej nie do zdiagnozowania bez posiadania gaźnika w ręku.
    "Fałszywe" powietrze daje w kość przy małych obrotach .W wyższych obrotach ilość zasysanego powietrza jest tak duże,że "fałszywe" powietrze nie odgrywa wtedy żadnej roli. Tak wielkie zużycie paliwa nie może być spowodowane "fałszywym" powietrzem. Jeśli ktoś regenerował gaźnik i wynik był jakiś czas pozytywny,to spytaj tego kogoś co w nim robił.W końcu za to płaciłeś i masz prawo wiedzieć co było robione za Twoje pieniądze, lub reklamacja wykonanej usługi.
  • Poziom 27  
    Po mojemu zacięty pływak w gaźniku.