Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laguna I 2000r 1.6 16V Benz + Gaz Stag300 Problem z Benzyną

26 Paź 2010 19:07 3056 2
  • Poziom 2  
    Witam jestem tutaj nowy początkujący , mam pytanie odnośnie Renaul Laguna jak w temacie.

Problem jest następujący :

Gdy samochód jest zimny np : po nocy , odpala za pierwszym razem podnoszą mu się obroty i nagle spadają do 500 ~ 600 rpm .
    Gdy wcisnę gaz ( dodam obrotów ) samochód je powoli podnosi ale gdy odpuszczę mu gaz oboryt zaczynają spadać samochód automatycznie gaśnie.
    Odpalam ponownie , zapala , obroty się podnoszą i zaraz znowu spadają i gaśnie.
    Odpalam go kolejny raz tym razem z lekko wciśniętym gazem żeby mi nie zgasł , nie gaśnie wrzucam bieg żeby ruszyć jadę lecz gdy dojdzie do momentu kiedy ten bieg muszę zredukować i wciskam sprzęgło raz gaśnie a raz obroty spadają do 500 ~ 600. Najgorzej jest przed np zakrętami z rana kiedy to musze zredukować bieg wciskam sprzęgło a tu bach włacza się SERV i inne kontrolki ( wiadomo co się może stać i co się dzieje brak wspomagania gorsze hamowanie etc)

Takie rzeczy dzieją się tylko na benzynie na gazie trzyma obroty ładnie przełącza się też ładnie.

Ogólnie problem znika kiedy samochód nagrzeje się dobrze i przejade nim tak 15 km.

Tydzien był w warsztacie gdzie podłączyli go pod komputer i stwierdził że to wiązka przy silniku lecz nie mógł tam niczego znaleźć więc postanowił wymienić wiązkę lecz zwlekał z tym tak że zły odebrałem samochód a mechanik zostawił po sobie kolejny ślad czyli nie działa wyświetlacz który pokazuje ilość przejechany km.

Silniczek krokowy był wymieniony
    Przepustnica wyczyszczona.
    Cewki zostały wymienione.
    Pompa paliwa wymieniona na nową cisnienie daje dobre.