Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Primera Alternator

27 Paź 2010 15:21 3507 11
  • Poziom 15  
    Witam, mam problem, bo urwała mi się wsuwka która jest w alternatorze, chciałem wyjąć przewód i ją wymienić bo cała zardzewiała, pociągnąłem za niego nie używając zbytnio siły, i wszystko się urwało... był to przewód czerwony(górny), idący pod śrubę przy alternatorze (chyba BAT) , alee...jest ładowanie... i nie świeci żadna kontrolka, od czego ten przewód, i czy mogę tak jeździć..
    Primera 1.6 16v 94r.
  • Poziom 14  
    Gdyby producent nie widział potrzeby, to by nie montował go, racja? A jeździć nikt nie broni.
  • Poziom 15  
    dobra, fajnie ale tyle to sam wiedziałem...:/ wiem, ze te wsuwki są oznaczone L i S, i oderwał się ten od wzbudzania alternatora, ale on się i tak wzbudza...bo działa..chyba ze źle myślę...?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Jak najbardziej jest ładowanie (14.7) przy obciążeniu spada do ok 14.5-6, wiec na moje to wzorowo..., przekręcam kluczyk zapala się kontrolka ładowania, odpalam silnik to gaśnie, dodam że jak wyjmę ten drugi przewód który został, to wtedy dopiero nie ma ładowania....
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    nie kabeloczkiem, ale cienkim przewodzikiem który idzie od BAT do kostki (znaczy powinna być tam kostka i dlatego od wody przerdzewiało) w alternatorze, taka sama jak na zdjeciu

    Nissan Primera Alternator
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Ok, czyli ten kondensator jest w środku w alternatorze ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Witam.Pewnie teraz w bęzyniaku szuka pompy podciśnienia.
  • Użytkownik usunął konto