Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z Audi A4 '99 1.8 20V Benzyna odpala i zaraz gaśnie

27 Paź 2010 20:19 10912 5
  • Poziom 2  
    Witam Wszystkich Forumowiczów.

    Od jakiegoś już czasu mam problem z Audi A4 z 1999 roku poj. 1.8 20V Benzyna 125KM/92kW o ile dobrze pamiętam oznaczenie silnika to ARG lub AGR (nie pamiętam kolejności dwóch ostatnich liter :( ).
    Problem polega na ciągłym gaśnięciu silnika zaraz po odpaleniu, ale wszystko po kolei:

    - Wsiadam do auta i odpalam (silnik zimny) - silnik gaśnie po max 2-3 sek (chwilowe zachwianie się obrotów i wyłączenie się silnika.

    - Wsiadam do auta i odpalam (silnik rozgrzany - nawet może być po kliku godzinach ciągłej jazdy) - silnik gaśnie po max 2-3 sek (chwilowe zachwianie się obrotów i wyłączenie się silnika.

    - Wsiadam do auta, minimalnie wciskam pedał gazu i odpalam (silnik zimny) - silnik wchodzi na obroty ok. 2 - 2.300obr/min od razu jak tylko wskoczy na obroty odpuszczam pedał gazu, a silnik chodzi bez najmniejszego zachwiania i tak aż do ponownego wyłączenia i uruchomienia.

    - Wsiadam do auta, minimalnie wciskam pedał gazu (silnik rozgrzany) silnik wchodzi na obroty ok. 2 - 2.300obr/min od razu jak tylko wskoczy na obroty odpuszczam pedał gazu, a silnik chodzi bez najmniejszego zachwiania i tak aż do ponownego wyłączenia i uruchomienia.

    Nie ma żadnej różnicy ile razy będzie zapalany i gaszony zawsze jest tak samo.

    Od razu zaznaczam że auto owszem posiada instalację gazową (sekwencja) założoną jakieś 2 miesiące temu, ale problem zaczął się min miesiąc wcześniej więc to nie wina gazu.

    Zaznaczam też że od momentu gdy zaczął się problem w aucie zostały wymienione następujące rzeczy:

    - wszystkie świece zapłonowe
    - przepływomierz powietrza
    - sonda lambda
    - przepustnica ( 3 razy wymieniana, każda inna i oczywiście do tego modelu silnika)
    Plus inne rzeczy nie mające raczej już nic wspólnego z tym problemem.

    Najdziwniejsze jest to, że zaraz po wymianie przepustnicy i nastawieniu jej (komputerem) pierwsze 2 odpalenia są idealne, czyli nie trzeba dodawać gazu aby silnik nie zgasł. Zaznaczam też że przepustnice były i są sprawne.

    Bardzo Proszę o pomoc, gdyż mam już dość zabawy z tym autem a koszta ciągłych prób naprawienia go przekroczyły już kwotę 3.000zł :(
  • Poziom 13  
    A co mówi komputer na diagnozie? są jakieś błędy? bo nic nie piszesz o diagnostyce tylko o adaptacji przepustnicy. Wygląda na złą mieszankę paliwowo powietrzną w pierwszym momencie (automatyczne ssanie). Acha piszesz, że wymieniłeś świece a kable WN?
  • Poziom 2  
    Po podłączeniu kompa nie wyskakują żadne błędy ...
    Byłem w 2 różnych warsztatach aby mieć pewność że na kompie będzie taki sam wynik i nic - w obu przypadkach jest identyczne wskazanie kompa czyli bezproblemowo.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Aha, kable też były wymieniane ...
  • Poziom 8  
    miałem to samo.imobilajzer musisz go zaadaptowac.bez vcds nic nie zrobisz.pozdrawiam
  • Admin grupy Samochody
    kuba18jaw. napisał:
    miałem to samo.imobilajzer musisz go zaadaptowac.bez vcds nic nie zrobisz.pozdrawiam
    A przeczytałeś dokładnie pierwszy post?