Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki wzmacniacz najlepiej kupić do tego zestawu

bartoszlazy 27 Paź 2010 22:46 1900 12
  • #1 27 Paź 2010 22:46
    bartoszlazy
    Poziom 9  

    Witam serdecznie znawców i bardzo serdecznie prosze o wyjasnienje mi nurtującego mnie problemu. chciałbym zakupić w najbliższym czasie 4 kolumny STX-a
    2x E-250 http://stx.pl/e-250-calvados-efektowy.html
    Oraz
    2x F-70 http://stx.pl/kolumny-stx-f-70-calvados.html
    Co znawcy doradzą mi za wzmacniacz lub amplituner??
    Bardzo prosze was o konkretne odpowiedzi model i dla czego akurat tak. Jak widzicie jestem zielony a chciałbym wiedzieć czemu zdecydowalibyście sie na taki właśnie wybór. Pozdrawiam i z góry dziekuje

    0 12
  • #2 28 Paź 2010 13:42
    Pablo1964
    Moderator

    Dlaczego akurat 4 kolumny? Kupuje się albo stereo do muzyki albo 5.1 czy 7.1 do kina.

    0
  • #3 28 Paź 2010 14:10
    lubieplacki11
    Poziom 9  

    Kup 2 porządne kolumny albo zestaw 5.1.

    Co do wzmacniacza dla tych ''kolumn'' to nie potrzebujesz zbyt dużej mocy w moim przekonaniu. Pioneer 402-R powinien wystarczyć w zupełności.

    0
  • #4 28 Paź 2010 15:45
    bartoszlazy
    Poziom 9  

    Pablo1964 tak sie składa ze saba juz mam
    ale potrzebuje tylko wzmacniacza do tych "kolumn" wiec takie komentarze na bardzo mi pomagaja
    dzieki lubieplacki11 za konkretna odp
    moze jeszcze ktoś cos dopowie4??

    Dodano po 2 [minuty]:

    nie moge znalesc takiego Pionka na allegro moze cos podobnego??

    0
  • #5 28 Paź 2010 16:35
    lubieplacki11
    Poziom 9  

    to jak podobnego to i mocniejszego :) 602r? A-656, ale to już bydlaki są raczej i takiej mocy nie potrzebujesz, taniej wyrwać można coś innego i masz spory asortyment do wzmaków do tego sprzetu. Jeżeli ma Ci to służyć do kina domowego to nawet pomyśl nad amplitunerem jakimś.

    aha, zapomniałbym. Podaj kwote jaką chcesz przeznaczyć na wzmacniacz :) bo bez tego niczego nie znajdziemy :) Bo bez sensu żebym Ci wyspisywał tutaj liste wzmacniaczy po 100zł 500zł 1500zł albo 3000zł i wyżej.

    0
  • #6 28 Paź 2010 17:57
    bartoszlazy
    Poziom 9  

    Powiem CI tak mysle ze koło 2 Stów
    moze być coś mocniejszego nie bede płakał:) bo mam w domku jeszcze GDN-a 32-300-8 SC :D
    tak wiec okolo 2stu złotych mozesz smiało walic wzmacniacze a amplituner hmmm płakał nie bede kiedys miałem AKAI AA1200
    świetna maszynka

    Regulamin p.8.2, p.10.9, p.15. Proszę poprawić dziecięcy żargon. [Pablo]

    0
  • #7 28 Paź 2010 18:24
    lubieplacki11
    Poziom 9  

    Podam coś o podobnych cenach żebyś miał większy wybór.

    Yamaha AX-470 - ok. 230-270zł - takie ceny widziałem.
    Pioneer A-209R - ok. 240zł
    Technics SU-VX500 - 260zł

    A do 2 baniek to tylko to polecam, nie znalazłem nic ciekawszego
    KENWOOD KR-3020 - 200zł.

    W tej kasie niestety bardzo cięzko znaleźć jakiś porzadny wzmacniacz.
    Sam aktualnie poluje na coś lecz do 1500zł i też cięzko mi wybrać.

    0
  • #8 28 Paź 2010 18:32
    bartoszlazy
    Poziom 9  

    <hahaha> do 1500 ładnie:) słuchaj a co powiesz o Pionku A-445??

    0
  • #9 28 Paź 2010 18:47
    lubieplacki11
    Poziom 9  

    yy szczerze? to nic ci nie powiem bo nie widziałem na realu tego sprzętu, nie słuchałem i nie czytałem o nim opini, dlatego też na ten temat wole się nie wypowiadać :)

    Widzisz gdybyś miał większy budżet to miałbym do zaoferowania od siebie Potężnego bydlaka Pionka A-656 o wadze ponad 15KG :) W idealnym stanie, wprost kolekcjonerskim. Nie posiada na sobie ani jednej ryski, dosłownie nigdzie :) A poruszyć potrafi nie jeden ogromny sprzet grajacy :)

    0
  • #10 28 Paź 2010 19:06
    bartoszlazy
    Poziom 9  

    15KG to już mowie więcej niż 1000 słow:D:D a co Mi powiesz gdybym zakupił jakaś słaba koncówke mocy?? coo:) czy to raczej poronione oczywiscie jestem odpowiedzialny(jezeli chodzi o sprzet) wiec oczywiscie grałbym z umiarem:) mając na mysli słaba koncowke mocy nie mam na mysli modeli sharpa:) ale raczej jakiegos niskiego pioneera co o tym sadzis??:) a ile chcesz za Swojego Pioneczka:)

    Dodano po 4 [minuty]:

    http://allegro.pl/sony-ta-n-220-katalog-sony-es-series-96-i1290044083.html

    Ciekawe do ilu dojdzie. i co myslisz o tym lub o tym
    http://allegro.pl/linn-powertek-koncowka-mocy-i1295261226.html
    http://allegro.pl/koncowka-mocy-hitachi-hma-g2-380-watt-i1287802295.html

    0
  • #11 28 Paź 2010 19:38
    lubieplacki11
    Poziom 9  

    sony raczej odpada, nie kupiłbym go. Jeżeli chodzi o końcówki mocy to mam u siebie i właśnie pod nią szukam jakiegoś wzmaka z odpowiednim wyjściem.

    Także do końcówki mocy musisz miec wzmacniacz z odpowiednim do tego wyjsciem lub przedwzmacniacz. a końcówka mocy do tych kolumn to moim zdaniem strata pieniedzy bo one rzeczywistej mocy nie maja tyle ile jest w opisie a 3x mniej.

    Jeśli chodzi o mojego pionka to 500+przesyłka.

    0
  • #12 28 Paź 2010 20:35
    bartoszlazy
    Poziom 9  

    Aaaaaaaaaaaa no chyba ze tak mowisz ta podana moc to jest moc maxymalna rzecz jasna:D
    czyli zeby one dobrze zagrały to ile musze miec na wyjsciu?? w RMSie

    Dodano po 16 [minuty]:

    Ale sluchaj po co mi przedwzmak skoro mam karte dzwiekowa creativa a i tak zawsze muze z kompa będe pusczał:))

    0
  • #13 28 Paź 2010 20:51
    lubieplacki11
    Poziom 9  

    ale raczej nie wysterujesz tego sprzetu odpowiednio z komputera :)) właśnie dlatego. Na wyjściu do tych kolumn wystarczy ci 50w rms bo one jak maja 100w mocy maxymalnej to jest góra , rzecz jasna tej rzeczywistej mocy a nie podanej przez producenta.

    0