Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ciągła praca zamrażarki Bosch

27 Paź 2010 23:25 3656 4
  • Poziom 2  
    Posiadam zamrażarkę Bosch economic-froster typ BSL 2000 Model 500 E-Nr GTL 2002/01 FD 7005 Klasa N. Mam problem ponieważ zamrażarka pracuje cały czas bez przerwy bez względu na przycisk, który przełącza ja na pracę ciągłą. Jestem laikiem w klasie zamrażarek ale myślę, że potrafiłbym wymienić termostat który jak wydaje sie mi jest odpowiedzialny za uruchamianie agregatu zamrażarki po osiągnięciu odpowiedniej temp. a w tym przyp. jak sadze jest wadliwy. Proszę o pomoc w podjęciu decyzji co wymienić i czy ja potrafie to uczynić (posiadam troszeczkę zdolności w majsterkowaniu.)
  • Poziom 20  
    Widzisz, przed wymianą należało by sprawdzić rzeczywistą temperaturę w komorze zamrażalnika. Bo jeżeli jest w okolicach -30 lub niżej to wskazywało by na problem z termostatem, ale jeżeli jest np -10 to wymiana termostatu nic nie pomoże.
  • Poziom 2  
    Szarobury napisał:
    Widzisz, przed wymianą należało by sprawdzić rzeczywistą temperaturę w komorze zamrażalnika. Bo jeżeli jest w okolicach -30 lub niżej to wskazywało by na problem z termostatem, ale jeżeli jest np -10 to wymiana termostatu nic nie pomoże.
    Dzięki za podpowiedź. Sprawdziłem temp. w komorze zamrażarki i okazało się ,że po całonocnej pracy doszło do -18. W tej zamrażarce jest taki problem o którym nie wspomniałem wcześniej otóż jest tam przycisk do wyłączenia pracy ciągłej (jak sądzę) i gdy się go wyłączy to się włącza alarm (dźwięk dzwonka)
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Także teraz wiesz, że termostat jest w porządku. Prawdopodobnie masz ubytek czynnika przez jakąś nieszczelność, przytkany układ lub sprężarka straciła wydajność. Tak czy siak sam usterki raczej nie usuniesz.
  • Poziom 2