Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Karcher 895 problem co jakis czas drży wąż ?

28 Oct 2010 18:10 4451 5
  • Level 10  
    Witam! Tak jak w temacie co pare minut gdy użytkuje sie karchera zaczyna drżeć wąż lancy i ciśnienie bardzo spada , po chwili wraca do normy. Co może być przyczyną , dodam ze karcher jest użytkowany codziennie . Czy może winne są jakieś uszczelniacze.
    Dodatkowo wydaje mi sie że karcher już nie daje tekiego ciśnienia jak kiedyś ? Co sprawdzić, może jest coś do wymiany? Prosze o szczegolowa odpowiedz ponieważ jestem laikiem ( gdy pochodzi troszke na ciepłej wodzie i przelaczy go się na zimną ciśnienie jest zdecydowanie lepsze. W moich okolicach jest tylko serwis autoryzowany a ceny sa tam fatalne.
    Pozdrawiam
    [22.06.2021, g.9.00] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Level 39  
    Kolego trzeba zmienić zaworki, możesz je kupić w zestawie u autoryzowanego przedstawiciela czy gdzieś w internecie.
    Należy zadbać o podstawową sprawę: filtr wody na wlocie maszyny.
    Największym wrogiem, są drobiny piasku i kamienia wodnego.
    Pozdrawiam.
  • Level 10  
    Jakie zaworki , gdzie one sie znajdują? Jak je wymienić ? Czy dam rade to samemu wymienić? Jaki jest koszt tych zaworków? Pozdr
  • Level 39  
    Trzeba rozebrać obudowę, i rozkręcić pompę wysokiego ciśnienia, znajdziesz je bez trudu, a zobaczysz jak wyglądają po kupieniu-plastikowe grzybki ze sprężynkami.
    Koszt, to zależy, myślę że z 80 zł.
  • Level 10  
    Dziękuje kolego , a powiedz mi jeszcze ,myślisz że to jest przyczyną? tego że tak ten wąż drży?
    Jak juz tak piszemy to mam jeszcze jeden problem , odnośnie załaczania karchera za pośrednictwem pistoletu .