Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Karcher 895 problem co jakis czas drży wąż ?

skaziks 28 Paź 2010 18:10 3662 5
  • #1 28 Paź 2010 18:10
    skaziks
    Poziom 9  

Witam! Tak jak w temacie co pare minut gdy użytkuje sie karchera zaczyna drżeć wąż lancy i ciśnienie bardzo spada , po chwili wraca do normy. Co może być przyczyną , dodam ze karcher jest użytkowany codziennie . Czy może winne są jakieś uszczelniacze.
    Dodatkowo wydaje mi sie że karcher już nie daje tekiego ciśnienia jak kiedyś ? Co sprawdzić, może jest coś do wymiany? Prosze o szczegolowa odpowiedz ponieważ jestem laikiem ( gdy pochodzi troszke na ciepłej wodzie i przelaczy go się na zimną ciśnienie jest zdecydowanie lepsze. W moich okolicach jest tylko serwis autoryzowany a ceny sa tam fatalne.
    Pozdrawiam

0 5
  • #2 28 Paź 2010 18:36
    jannaszek
    Poziom 39  

Kolego trzeba zmienić zaworki, możesz je kupić w zestawie u autoryzowanego przedstawiciela czy gdzieś w internecie.
    Należy zadbać o podstawową sprawę: filtr wody na wlocie maszyny.
    Największym wrogiem, są drobiny piasku i kamienia wodnego.
    Pozdrawiam.

1
  • #3 28 Paź 2010 19:57
    skaziks
    Poziom 9  

Jakie zaworki , gdzie one sie znajdują? Jak je wymienić ? Czy dam rade to samemu wymienić? Jaki jest koszt tych zaworków? Pozdr

0
  • #4 28 Paź 2010 20:00
    jannaszek
    Poziom 39  

Trzeba rozebrać obudowę, i rozkręcić pompę wysokiego ciśnienia, znajdziesz je bez trudu, a zobaczysz jak wyglądają po kupieniu-plastikowe grzybki ze sprężynkami.
    Koszt, to zależy, myślę że z 80 zł.

0
  • #5 28 Paź 2010 20:12
    skaziks
    Poziom 9  

Dziękuje kolego , a powiedz mi jeszcze ,myślisz że to jest przyczyną? tego że tak ten wąż drży?
    Jak juz tak piszemy to mam jeszcze jeden problem , odnośnie załaczania karchera za pośrednictwem pistoletu .