Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra 2.0 DTH p1631 sterownik pompy

28 Paź 2010 22:14 8095 12
  • Poziom 39  
    Wyrzuca taki błąd P1631-A. usterka pompy wtryskowej 1,samochód pali lecz nie ma mocy ,na postoju wkręca się do nie całe 4-tyś obrotów,chek się pali.Czy to standardowa usterka ? warto sterownik wyciągac ,czy od razu nowy?.
    Vectra 2000r.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Warunkowo odblokowany
    Kolego naprawa tej usterki polega najczęściej na wymianie tranzystora sterującego nastawnikiem i w serwisie kosztuję ok 1500 zł.Nie myśl że ten tranzystor tyle kosztuje,spalenie się tego tranzystora nastepuje po zatarciu aluminiowego tłoczka w pompie,lub na nieumiejętnym odpowietrzaniu silnika po wymianie np:filtra paliwa.
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    Jeśli nie gaśnie i się wkręca to nie będzie wina tranzystorka
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Do sprawdzenia masz wiązkę od pompy plus czujnik obrotów pompy, jeśli była grzebana może latać wewnątrz.
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    Witam

    P1631 - zakłócenia działania - także możliwe, że da się uratować.

    pozdrawiam
  • Poziom 39  
    Odpaliłem ,go rano ,do teraz nie zgasł,nawet nie kichnął,z relacji klijenta wynika,że nigdy nie zgasł podczas jazdy,miał problemy rano z uruchomieniem,ale wina przelewów po wymianie pali,tylko brak siły .Obroty 4tyś max,myślę że nie da się juz nic uratowac.Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły.
  • Poziom 32  
    Zobacz jak chodzi cięgno na turbinie
  • Poziom 19  
    Wymień oringi przy wtryskiwaczach,jeśli nie pali spróbuj plakiem.

    Dodano po 6 [minuty]:

    To się będzie nasilać,myślę że wiesz jak to sprawdzić.
  • Poziom 11  
    a jak wygladaja parametry doladowanie ,przeplywka,recyrkulacja,moze cos w podcisnieniach zwaliliscie przy wymianie przelewow
  • Poziom 14  
    jeśli się kończy pompa to będziesz miał maleńkie mieniące się opiłki na dnie filtra paliwa jeśli wkład wyciągniesz mnie się to sprawdzało , jeśli były opiłki to po czasie pompa siadała, one zacierają zaworek ten w głowicy pompy pomiędzy rurkami .
  • Poziom 25  
    Nie podałeś co z kątami wtrysku.