Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer ecu astra g 1.7 dti

mareks4 29 Lis 2010 18:16 34280 38
  • #31
    marcin2614
    Poziom 11  
    Jasne że maja znaczenie ja kupiłem używany na giełdzie samoch.miał byc od corsy a okazał sie po podłaczeniu od astry.A tez te oznaczenia pasowały :
    Isuzu Delphi Delco Elektronics system
    !,7L/TX 2 Diesel ECM.
    Wydaje mi sie że te numery na górze sterownika tez musz sie zgadzać:
    8972333706 , 09391259
    Umnie były troche inne i juz był problem. Naszczescie facet od sterowników znał sie na rzeczy wyzerował sterownik i wgrał inny soft typowy do mojej corsy.
  • #32
    mareks4
    Poziom 10  
    Najlepiej kup o takich samych numerach,tak jak ja zrobiłem.Dobrze było żeby był wylogowany ze starego auta.Chcąc uniknać zamieszania z pinani logowaniami ,adaptacją najlepiej kupic z pętla immo i pestką .
  • #33
    varphi
    Poziom 2  
    Mój komputer (sterownik silnika) wygląda następująco:
    Komputer ecu astra g 1.7 dti

    W prawym dolnym rogu znajdują się dwa ruchome elementy (nie jestem elektronikiem), które prawdopodobnie uległy spaleniu. Czy jest szansa na naprawienie tego sterownika, czy lepiej kupić używany ? Jeśli używany, to czy może być dowolny sterownik od astry 1.7 dti, czy istotne są numery na tym sterowniku?

    Ponadto mając taki używany sterownik, potrzebuję kodu serwisowego (4 cyfry), który prawdopodobnie otrzymam w ASO. Czy za pomocą op-coma można wtedy podłączyć mój immo i klucz?

    Jaka może być przyczyna uszkodzenia sterownika silnika?

    Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i wskazówki.
  • #34
    EETRON
    Poziom 11  
    witajcie
    jestem użytkownikiem opel combo 1.7 dti , padł sterownik, auto stoi w warsztacie, ktoś kto robi dla warsztatu krzyknął 1500 za sterownik, ale gość powiedział, że jak kupie komplet to taniej wyjdzie i lepiej podmienić. Czy to prawda, że jak kupie sterownik+kluczyk+pętla immo+ecs+licznik , to nie będzie trzeba nic przeprogramowywać, kodować itp. tylko podmianka i chodzi.
    Auto stoi u gościa który jest dobrym fachowcem cenionym na okolice, ale jego konik to układy paliwowe, a nie chcę holować go znowu gdzieś na linie, bo tu robią turbo i chcę też sterownik, żeby w razie co nie było zwalania jeden na drugiego.
    czy sterowniki 1.7l a 1.7l/tx2 się różnią, bo wszyscy piszą że oba są od dti isuzu.
    Bardzo proszę o poradę
  • #35
    varphi
    Poziom 2  
    Ja kupiłem sterownik od silnika 1.7 dti (numery na sterowniku były inne niż moje) wraz z kluczykiem i pętlą immo, podłączyłem i wszystko działa. Nie trzeba było nic programować.
  • #36
    Mazi87
    Poziom 1  
    ale na sterownik możesz wgrać stare imo wtedy zaoszczędzisz ok 500zł
  • #37
    ldv1c
    Poziom 11  
    Witam!

    Czyściłem zawór EGR w moim Y17DT ISUZU 2001r. Przy demontażu sterownika ECM (tego na samej górze silnika, z którego wychodzą 2 złącza) zauważyłem że coś w nim chlupie. Wystraszyłem się, bo pomyślałem, że dostała się tam jakaś woda, czy coś. Po zdjęciu pokrywy okazało się że znajduje się tam olej.
    Dwa wielkie złącza które tam wchodziły, są wilgotne od oleju.
    Zastanawiam się teraz czy to jest olej który dostał się tam nie wiadomo jak (awaria TCV), czy jest to może olej elektrotechniczny, odprowadzający ciepło do aluminiowej obudowy (tak jak w transformatorach).

    Proszę o podpowiedź osoby które otwierały takie sterowniki.

    Komputer ecu astra g 1.7 dti

    Pozdrawiam!
  • #38
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #39
    ldv1c
    Poziom 11  
    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Byłbym wdzięczny jeśli ktoś, kto otwierał te sterowniki podpowiedział mi jednoznacznie:

    -Nie, nie powinno być tam żadnego oleju. Trzeba go usunąć!
    lub
    -Tak, olej jest tam potrzebny.

    Pozdrawiam!