Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zlecę napisanie programu.

luckyslevin 01 Nov 2010 13:09 3260 5
    luckyslevin
    Level 10  
    Witam, nie jestem programistą, potrzebuję 2 programy - jeden napisany w bascomie na atmege 128, drugi w borland c jako program okienkowy do wysylania lub odbierania wiadomości po usb. Nie podam ceny bo nie mam zielonego pojęcia ile programiści biorą za godzinę roboty, a tym bardziej nie wiem ile godzin może zająć napisanie takich programów. Szczególy na pw :)

Regulamin, pkt 11:
    W temacie wiadomości należy dokładnie zawrzeć całą istotę wysyłanych informacji.
    W działach serwisowo - naprawczych w tytule należy obowiązkowo podać rodzaj sprzętu, markę i model naprawianego urządzenia jak również, w formie skrótowej lub symbolicznej, charakter uszkodzenia (problemu).

Proszę poprawić.
    [_P_]
    User removed account
    User removed account  
    prokopcio
    Level 29  
    technics6 wrote:
    ps. unikaj Borland Delphi, zainstalujesz nowy Windows i się okaże że nic nie działa

pierwszy raz się spotykam z takim stwierdzeniem, od wielu lat używam Delphi inigdy nie miałem podobnego problemu ani ja ani moi klienci.
    User removed account
    User removed account  
    User removed account
    Level 1  
    Pituś Bajtuś
    Level 28  
    technics6 wrote:
    Poza tym, miałem problemy z programami które działały na komputerze z zainstalowanym Delphi, a na tych gdzie nie było Delphi - nie działały bo brakowało jakichś tam dll-ek/bibliotek. Trzeba było kombinować, doinstalowywać jakieś dodatkowe badziewie. To też nie podobało mi się to u Borlanda.

Nieumiejętnie zbuildowana aplikacja wynikająca z braku znajomości środowiska. Dwa checkboxy we własnościach projektu i żadnych dll-ek/bibliotek brakować nie będzie.