Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z mikrofonami na laptopie HP Pavilion dv 7

LavosCore 01 Lis 2010 14:09 2312 8
  • #1 01 Lis 2010 14:09
    LavosCore
    Poziom 2  

Witam wszystkich. Na wstępie zaznaczam, iż jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt audio, a do napisania na tym forum zmusiły mnie nieprzyjemne problemy z mikrofonami na moim laptopie.
    Moja mała przygoda rozpoczęła się od zakupu nowego mikrofonu Trust MC-1200. Po podłączeniu urządzenia i wypróbowaniu go a Audacity, zauważyłem trzaski, znaczenie pogarszające jakość nagrania. Używałem wtedy sterowników IDT HD Audio (do zintegrowanej karty dźwiękowej ). Po próbach typu regulacja basu w opcjach, zmniejszenie oraz zwiększenie jakości, zakupiłem drugi mikrofon. Tym razem był to zestaw Creative HS-390. Tu z kolei Audacity rejestrowało naprawdę głośne buczenie. Spróbowałem odinstalować sterowniki IDT i spróbować działania obu mikrofonów na standardowych sterownikach Microsoftu, jednak i to nie podziałało.
    Czy problem leży w mikrofonach, czy w karcie dźwiękowej ? Ktoś pomoże w rozwiązaniu ?

• #2 01 Lis 2010 14:27
    PPK
    Poziom 25  

1 Możliwość : sprzężenie mikr. zewn. z głośnikami lapka. Przy podłączonym mikrofonie zewn. wejdź na mikser ( symbol głośniczka) i zjedź do dołu ze wzmocnieniem wyjścia audio lub wejścia mikrofonu.
    2. Brak dopasowania mikrofonu do wejścia karty. Poszukaj w Manualu : http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01689926.pdf

• #3 01 Lis 2010 15:57
    LavosCore
    Poziom 2  

Dziękuję za odzew. Zmniejszenie wzmocnienia w mikrofonu zmniejszyło tylko buczenie razem z moim głosem.
    Nie rozumiem za dobrze, co masz na myśli mówiąc o tym niedopasowaniu. Czego konkretnie mam szukać w manualu?

• #4 01 Lis 2010 16:29
    piotr768