Witam,
mam pytanie czysto teoretyczne. Dla przykładu oprę się na samochodzie Citroen Picasso z silnikiem Hdi w wersji z pompą niskiego ciśnienia w zbiorniku
Pytanie czysto teoretyczne, więc tyczy sytuacji, w której pompa zatarłaby się z powodu np. porządnego
zatkania filtra paliwa, bądź ewentualnie nie otwarcia się zaworu w pompie wysokiego ciśnienia. Trochę to wymyślone, ale chodzi przede wszystkim o to, że pompa w zbiorniku pracowałaby pod dużym obciążeniem. Co mogłoby spowodować jej przepalenie.
W końcu moje pytanie, dlaczego zbiornik nie wybucha? Pomba pracując pod dużym obciążeniem, będzie się grzać. Temperatura samozapłonu oleju napędowego z tego co pamiętam to ok. 280 st C.
mam pytanie czysto teoretyczne. Dla przykładu oprę się na samochodzie Citroen Picasso z silnikiem Hdi w wersji z pompą niskiego ciśnienia w zbiorniku

Pytanie czysto teoretyczne, więc tyczy sytuacji, w której pompa zatarłaby się z powodu np. porządnego

W końcu moje pytanie, dlaczego zbiornik nie wybucha? Pomba pracując pod dużym obciążeniem, będzie się grzać. Temperatura samozapłonu oleju napędowego z tego co pamiętam to ok. 280 st C.