Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Na kablu TPSA - Era Internet Stacjonarny 6Mb - problem

heya1986 01 Lis 2010 20:41 14287 31
  • #1 01 Lis 2010 20:41
    heya1986
    Poziom 11  

    Skusiłem się na promocję Era Internet Stacjonarny. Jako, że Tata ma telefon w Erze wzięliśmy internet + telefon stacjonarny od Ery. Niestety na ładnym opisie się skończyło. Według TP na linii o długości 1,7km moglibyśmy mieć nawet 20Mb/s, niestety 10Mb/s w ogóle nie chciało ruszyć, zmniejszyliśmy do 6Mb/s. Po dwóch miesiącach oczekiwania, dziesiątką telefonów do BOKu oraz pisemnych skargach za sprawą jakiegoś kumatego konsultanta internet ruszył. Niestety zrywa połączenie, a jeśli już jest to prędkość pobierania plików przyjmuję wartości losowe. Od 1,5Mb/s do 6,6Mb/s. Raz jest a raz nie ma. Jak się Router wyłączy i włączy ponownie to przeważnie pojawia się znowu.
    Jestem przyłączony poprzez linię napowietrzną poprzez dom sąsiada. Kiedyś był problem z wodą w puszcze na jego budynku, ale od kiedy ocieplił dom, puszka jest pod elewacją.
    Przed podłączeniem internetu były trzaski w słuchawce, zgłosiliśmy to do TPsy. Po dwóch telefonach trzaski ustały, ale i tak nikt się w domu nie zjawił w celu kontroli linii. Podobno się to robi teraz zdalnie, bez wiedzy użytkownika.
    Mój router to ADSL Webracer 8012. Nie wierząc w zapewnienia TPsy o jakości linii pożyczyłem modem od kolegi. Oto pomiary w szytowej formie neta:

    Na kablu TPSA - Era Internet Stacjonarny 6Mb - problem

    Czy mam jakąś szansę na polepszenie jakości połączenia. Modem szleje z prędkością. Najpierw 7,2Mb/s a końcowo schodzi do 1,6Mb/s . Czy mam jakąś szansę na wymianę tego odcinka napowietrznej linii, który podejrzewam o pogarszanie parametrów połączenia? Operatorem mojej linii jest ERA, czy mogę Tpse jakoś zmusić do wymiany tego feralnego odcinka, skoro wydało pierwotną decyzję o możliwości podłączenia 20Mb/s? Era już do mnie dzwoniła i proponowała rozwiązanie umowy ze względu na brak warunków technicznych :(

    Poradźcie co można w tej sprawie zrobić...

    0 29
  • #2 01 Lis 2010 22:30
    ajanek9
    Poziom 28  

    heya 1986 pisze:

    Cytat:
    Według TP na linii o długości 1,7km moglibyśmy mieć nawet 20Mb/s

    Niekoniecznie, TP uruchomiłaby 20 Mb/s, i przy pierwszym zgłoszeniu uszkodzenia obniżyłaby do opcji działającej stabilnie, może to być nawet 512 kb/s, jeśli wyższe opcje zawiodą.
    Nie wiem skąd wiesz, że twoja linia ma długość ma ok. 1,7 km, najlepiej jest opierać się na danych paszportyzacyjnych gdzie znana jest długość i przekrój żyły kabla, niestety są to dane zastrzeżone i do wglądu przez TP oraz firmy wykonujące usługi dla TP.
    Czasem można oprzeć się na pomiarze pojemnościowym, ale tylko przy dobrej izolacji kabli, jednak nie jest to pomiar tak do końca dokładny, bo wystarczy jakiś odczep o którym możemy nie wiedzieć i pojemność wzrośnie. Tak samo jest gdy nie znamy przekroju żył kabla.
    Nie wiem w jaki sposób wykonujesz pomiary transferu, ale z tego co wiem to przy wykonywaniu pomiaru powinne być wyłączone wszelkie programy korzystające z zasobów internetowych (p2p, komunikatory i inne działające zazwyczaj w tle), wtedy pomiar jest jak najbardziej zbliżony korzystając ze "speedtestów".
    Najbardziej wiarygodny jest pomiar pobierania i wysyłania plików, choć i tak nie do końca, dlatego żaden operator nie gwarantuje opcji zapisanej w umowie i może ona nieznacznie odbiegać od normy.
    W załączonym zrzucie pomiar transferu masz jak najbardziej ok., coś co mnie martwi to margines szumu przy down. Coś jest nie tak, ale może to być nawet odwrotnie wpięty filtr. Warto sprawdzić odłączając wszystko w domu oprócz routera, a jak nie pomoże to musisz zgłosić na infolinię, no chyba że wszystko ustało i jest ok.

    0
  • #3 01 Lis 2010 23:25
    heya1986
    Poziom 11  

    Dziękuję za odpowiedź. Niestety nic się nie poprawiło. W domu do tej pory miałem 3 telefony. W gniazdku centralnym na piętrze rozgałęzienie na 3 tel. Też to podejrzewałem o pogarszanie parametrów więc linię na dół w ogóle wypiąłem. Router jest podłączony w moim pokoju, czyli ok 10m kabla od gniazdka centralnego. Wszystkie połączenia posprawdzałem, poodkręcałem, filtr na jednym telefonie założyłem. Drugiego nie idzie podłączyć. Po zastosowaniu rozdzielacza i filtra na telefon nie można złapać synchronizacji. Jeszcze jedna rzecz mnie niepokoi. Jak ktokolwiek zadzwoni na telefon to od razu zrywa synchronizację. Także obecnie z trzech telefonów mam podłączony tylko 1 z filtrem. Inaczej brak neta.

    Żeby było ciekawiej to przy bezpośrednim włączeniu modemu do gniazdka, wypinając wszelkie inne odbiory Margines szumu się nie zmienia. Jak ktoś dzwoni to przyjmuje wartości ujemne.

    Na kablu TPSA - Era Internet Stacjonarny 6Mb - problem Na kablu TPSA - Era Internet Stacjonarny 6Mb - problem

    Modem w Gniazdku__________/__________Podczas połączenia głosowego, utrata synchronizacji

    ajanek9 napisał:
    Nie wiem skąd wiesz, że twoja linia ma długość ma ok. 1,7 km


    1,7km to informacja od Ery na podstawie warunków przyłączenia. Konsultant Błękitnej linii twierdziła, że nawet 20Mb pójdzie. Racjonalnie patrząc nawet jakby linia szła okrężną drogą to na pewno nie ma więcej niż 2km, chyba, że dwa razy zakręca zanim dochodzi do mnie ;)

    Bardzo chciałbym aby jakiś monter – praktyk mnie odwiedził i doradził, co w tej materii jeszcze można zrobić, ale się nie mogę doprosić. Wszystkie pomiary wykonują „zdalnie” i linia niby spełnia wszystkie parametry.

    0
  • #4 10 Gru 2010 23:56
    massi
    Poziom 18  

    Mam pytanie do heya1986:

    Również wziąłem internet stacjonarny od ery 20 mega. Wcześniej tpsa zapewniała że 20 spokojnie pójdzie bo mam 300m do centrali.

    Gdy modem przyszedł, wszystko podłączyłem jak trzeba, tylko nie chciał się zsynchronizować po 20 minutach czekania lampka znikła. Modem zsynchronizował się na poziomie 15mega. Dodam że również mam te gów** Webr@cer,co chcile się zawiesza, nie działa dłużej niż12 godzin bez zawiechy. Trzeba go resetowaćale zadrugim zresetowaniem modem nie znalazł synchronizacji po 12 gdzinach!!!! Dzwoniłem do BOKU żeby sprawdzili dlaczego mój modem się nie umie zsynchronizować, to dostałem odpżemam przetestować linie pare dni i się odezwać. Tak więc zrobiłem. Po paru dniach nic się nie zmieniło, zauważyłem tylko to że modem synchronizuje się jak dzwonie z telefonu ( na lini na której mam internet) do byle kogo i drazu jest synchronizacja. Zadzwoniłem im o tym powiedzieć by to zbadali. Konsultanci nie uprzejmi, robili zemnie debila. Na koniecjednak konsultantka łaskawie powiedziała że jednak wyśle zgłoszenie do działu technicznego i na odpowiedz mam czekać max 60 godzin. Dzisiaj upłyneła godzina 120-a a odp jak nie było tak nie ma.

    Moje pytanie do Ciebie :

    Czy jak podłączyłeś do linie ruter kolegi to czy parametry lini Ci się poprawiły ?? Bo Coś mi sięwydaje że te webr@cery to jeden wielki shit

    0
  • #5 14 Gru 2010 23:30
    heya1986
    Poziom 11  

    Niestety potwierdzam. Z tym routerem są same problemy. Obecnie udał się na gwarancji do serwisu. Mam pożyczony uszkodzony Edimax i na nim internet chodzi stabilniej niż na tamtym badziewiu. Po ostatnich opadach deszczu ze śniegiem z znowu miewam problemy z łączem. SNR zmienia się od 2 do 6. Intenet chodzi ale w sposób losowy. Czekam na nowy router i się dalej zobaczy. Polecam molestować BOA i żądać wizyty technika. Jak nie pomoże prosić o kontakt z przełożonym. Po 5 telefonach do BOA zjawił się technik i pomajstrował coś przy linii i internet hulał. Dostał piwko i zostawił telefon komórkowy prywatny. W razie czego mam dzwonić :) Ale i tak najpierw Era musi zlecić naprawę. Przy okazji podniósł mi prędkość z 6 do 7Mb :)

    Obecnie mam tak

    Na kablu TPSA - Era Internet Stacjonarny 6Mb - problem Na kablu TPSA - Era Internet Stacjonarny 6Mb - problem

    Ma ktoś racjonalny powód dlaczego SNR tak wariuje?
    Mam modem bezpośrednio wpięty do nowego gniazdka podwójnego 2xRJ11.
    Do drugiego złącza mam podłączony filtr a następnie puszkę z rozgałęzieniem na trzy telefony. Filtr dobrze podłączony. Zmiana filtra na inny dołączony do zestawu nic nie pomaga. Jak ktoś dzwoni do mnie zrywa połączenie, gdy zerwie połączenie bez wyraźnego powodu wystarczy podnieść na chwilę słuchawkę, wybrać 0 i odłożyć. Po chwili następuje cud synchronizacji. Nic z tego nie rozumiem.

    PS
    Pewnie robią taką promocję na te wyższe prędkości internetu bo i tak wiedzą, że mało kto ma warunki do skorzystania z nich :|

    0
  • #6 15 Gru 2010 10:39
    massi
    Poziom 18  

    Mógłbyś wrzucić parametry lini jakie pokazuje ten ruter webr@cer tak dla porównania ?

    Ja mam sytuacje podobną tylko że odwrotną, mój modem nie umie się zsynchronizować jeśli nie zadzwonię gdzie s z telefonu.

    0
  • #7 15 Gru 2010 20:37
    heya1986
    Poziom 11  

    Niestety nie, gdyż jak napisałem pojechał do serwisu.

    0
  • #8 16 Gru 2010 14:04
    cyna_waw
    Poziom 12  

    z łącza Tp korzysta sporo sieci, ale należy pamięć, że każdy operator ma inną politykę , ceny etc.
    Chyba najbezpieczniej jest wziąć net bezpośrednio od TP. Pierwsza różnica jest taka, że net jest faktycznie stabilny .Z resztą jest możliwość przetestowania jakości, co daje pewne bezpieczeństwo, że nie weźmiemy kota w worku .

    0
  • #9 18 Gru 2010 14:07
    heya1986
    Poziom 11  

    Obecnie mam takie parametry na wymienionym routerze ADSL Webracer 8012. Czy są one ok?
    Na kablu TPSA - Era Internet Stacjonarny 6Mb - problem
    Czy gdzieś można sprawdzić SNR Margin?

    0
  • #10 18 Gru 2010 15:09
    terrade
    Poziom 36  

    Jest na obrazku pod nazwami DS i US Margin.

    heya1986 napisał:
    Obecnie mam takie parametry na wymienionym routerze ADSL Webracer 8012. Czy są one ok?
    Bardziej niż OK, są po prostu cudowne, a w efekcie mało wiarygodne. Router to nie jest miernik, a w tym wątku nie raz pokazałeś, że linię masz fatalną, więc ciężko uwierzyć w DS Margin 27 dB. Biorąc to na poważnie masz szansę na 17-20 Mb/s, ale biorąc pod uwagę poprzednie kłopoty to na to nie licz (no chyba, że linia już jest naprawiona, a winne były też oba poprzednie routery i modem).

    0
  • #11 27 Gru 2010 21:53
    heya1986
    Poziom 11  

    Na kablu TPSA - Era Internet Stacjonarny 6Mb - problem
    Znowu internet się sypie. Prędkość pobierania plików ok 20-50KB/s. Czy można coś z tym zrobić? Technik już nie rozumie tej sytuacji. Przepina na inną linię. Na chwilę jest wzorowo a parę dni później wszystko się sypie. Router jest drugi, w mieszkaniu wymieniłem gniazdko na nowe, wszystko wzorowo podłączone. Telefony za filtrem. Sytuacja jest patowa. Średnio co tydzień zgłaszam usterkę, technik coś robi i jest ok a potem się sypie.

    0
  • #12 27 Gru 2010 23:39
    massi
    Poziom 18  

    Wiesz co, ja mam identyczne parametry co ty tylko mam 20 mb, na początku internet mi zrywało co 24 godziny i non stop się wieszał potem coraz częściej i wszystko było na tym kijowym modemie webr@cer. Doszło do tego że modem potrafił zerwać połączenie 10 razy na 10 minut. Poszedłem do serwisu oddać go na gwarancji, dali mi zastępczy ale z nim było identycznie a nawet gorzej. Wkurzyłem się kupiłem linksys wag120n i teraz internet chodzi wzorowo. Ani razu się nie zawiesił, ani razu nie zerwał połączenia a chodzi już bez przerwy tydzień.

    Wniosek jest taki : modemy webr@cer to największe gówno jakie może być.

    0
  • #13 30 Gru 2010 14:20
    massi
    Poziom 18  

    Jeżeli ktoś rozpatruje podłączenie Internet Stacjonarnego w ERZE to ODRADZAM WAM TEN WYBÓR. Oprócz pięknych cenników jakimi era namawiała klientów na ten internet są inne koszty ukryte o których żaden konsultant nie informował podczas podpisywania UMOWY !!!!!

    Jeśli już macie podpisane umowy to nie zdziwcie się jak przyjdą wam niebotyczne rachunki z kwotami wziętymi z kosmosu.

    Tyle z mojej strony.

    0
  • #15 01 Sty 2011 10:42
    lukaszcugier
    Poziom 13  

    Kilka słów, po pierwsze czasami warto dopłacić 5 pln i mieć net od tego kto jest właścicielem kabla.... Po drugie routery które sprzedają operatorzy w promocji często nie są najlepszej jakości, po trzecie - jeśli zgłaszasz usterkę w tp (bo masz net u nich) to zgłoszenie jest "od rączki" u monterów a jeśli zgłaszasz np w boa ery to oni muszą to puścić dalej i już czas się wydłuża... Reasumując mamy do wyboru 2 opcje albo stabilnie albo tanio... Nie widziałem dobrych i tanich rzeczy a już kilka wiosen na tym świecie jestem...

    0
  • #16 06 Sty 2011 20:37
    uniseb
    Poziom 10  

    Jak to możliwe, że ERA ma tak niskie ceny?

    Przykładowo Telefon pakiet 60 min + Internet 2 mb/s w umowie na 24 miesiące:
    - ERA - Era linia domowa 35,29 zł + Era Internet Stacjonarny 52,18 zł
    - TP – TP Plan DoMowy60 50,41 zł + Neostrada 2mb około 54,44

    Jak Era może mieć o tyle tańszy telefon stacjonarny skoro korzysta z łączy TP i płaci jej za dzierżawę?
    Czyżby do cen w Erze dochodził jeszcze haracz za utrzymanie linii TP (około 29 zł)?

    Czy dalej macie problemy z netem stacjonarnym w Erze?

    0
  • #17 06 Sty 2011 20:58
    massi
    Poziom 18  

    Era ma jeszcze niższe ceny.

    W super pakiecie z telefonem stacjonarnym internetem i komórką ceny wygladają następująco :

    - za telefon stacjonarny zapłacisz (35zł standard) -> 25zł abonamentu przez cały czas trwania umowy.
    - za komórkę najniższy abonament 29 zł
    - za internet stacjonarny 20mega po obniżce z 79zł --> 39,5 zł przez cały okres trwania umowy.

    jesli podpiszesz umowe na 36 miesiacy dostaniesz tv sat na karte.


    Tylko jak pisałem wyżej, jak będziesz podpisywać umowę, to uśmiechnięci konsultanci nic nie wspomną że, koszt aktywacji internetu to 40 zł oraz że za interet w pierwszym miesiącu zapłaci się za dwa miesiące z góry. Podczas podpisywania umowy na komórkę jest przez pół roku darmowa taryfa w rodzinie, i też konsultant z uśmiechem na twarzy nic nie wspomni że aktywacja tego jest 40 zł. Oczywiście powie że przez pół roku nic sie nie płaci ale o aktywacji nie wspomni nic.

    Internet chodzi już dobrze na erze, pod warunkiem że kupisz dobry modem np z linksysa, nic nie rozłącza już 2 tyg chodzi bez przerwy, w porównaniu do standardowego modemu co daje era, to modem z ery rozłaczał się minimum 1 na dzień.

    0
  • #18 06 Sty 2011 21:01
    lukaszcugier
    Poziom 13  

    Kupują hurtowy dostęp dlatego mają taniej, podobnie jest z usługą orange stacjonarny+freedom a TP z racji ograniczeń UKE sama sobie taniej sprzedać nie może, z drugiej strony podpisujesz generalnie umowy 2 letnie - one zawsze zakładają rabaty, teraz w tp abonament za 50 zika masz w cenie 40 pl przy umowie na dwa lata.

    0
  • #19 30 Sty 2011 11:39
    heya1986
    Poziom 11  

    Problem rozwiązany. Kabel idący od słupa do domu został wymieniony. Teraz mam wzorowy internet 7Mb/s z warunkami na 20Mb/s.

    Nic tylko trzeba cisnąć BOK aż w końcu zajmą się sprawą na poważnie.

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

    0
  • #20 30 Sty 2011 18:48
    massi
    Poziom 18  

    Napisz co zrobiłeś że ci wymienili kabel ze slupa do domu. U mnie jest podobny problem, mam stary kabel 20 letni kiedy dzwonie do bok, to mowia ze brak mozliwosci technicznych i mozna by zmigrować na niższa predkość. Chociaz mam ere 20 mega łączy się na 15. Ale za chiny kabla nie zamiaerzaja wymieniać i na pytanie czy mogli by przyjechać i sprawdzić kabel to odpowiadają że mam się z tym zgłosić do tpsa.

    0
  • #21 03 Lut 2011 04:36
    lukaszcugier
    Poziom 13  

    A w jakiej sieci masz telefon stacjonarny ?

    0
  • #23 06 Lut 2011 14:06
    lukaszcugier
    Poziom 13  

    No to Twoim opertorem jest era i to oni muszą dać zlecenie na wymianę kabla - ewentualną lub zrobi to jego właściciel (czyli TPSA) kiedy będzie wymiana sieci, jeśli dostatecznie często będziesz zgłaszać usterki to powinni przepiąć na inną parę

    0
  • #24 08 Lut 2011 06:28
    PICIA
    Poziom 33  

    lukaszcugier napisał:
    No to Twoim opertorem jest era i to oni muszą dać zlecenie na wymianę kabla - ewentualną lub zrobi to jego właściciel (czyli TPSA) kiedy będzie wymiana sieci, jeśli dostatecznie często będziesz zgłaszać usterki to powinni przepiąć na inną parę

    niema takiej możliwości TP nie musi nic- zmiana przebiegu łacza??? nie, wiele zgloszeń reklamacyjnych - nie przepna na inna parę .Jesli byłbyś klientem w sensie telefonu z TP -moznabyłoby powalczyć o zmiane przebiegu i etc..

    0
  • #25 08 Lut 2011 17:46
    kapsel2105
    Poziom 21  

    Jeśli można podepnę się pod temat.
    Czy ktoś może mi potwierdzić że działa przekierowanie portów na routerze ZTE od tego usługodawcy?
    Chodzi mi o to czy można bez problemu zrobić to na routerze np. ZTE od ERY i będzie to działać razem z DynDNS ?

    Pozdro

    0
  • #26 08 Lut 2011 17:57
    lukaszcugier
    Poziom 13  

    PICIA napisał:
    lukaszcugier napisał:
    No to Twoim opertorem jest era i to oni muszą dać zlecenie na wymianę kabla - ewentualną lub zrobi to jego właściciel (czyli TPSA) kiedy będzie wymiana sieci, jeśli dostatecznie często będziesz zgłaszać usterki to powinni przepiąć na inną parę

    niema takiej możliwości TP nie musi nic- zmiana przebiegu łacza??? nie, wiele zgloszeń reklamacyjnych - nie przepna na inna parę .Jesli byłbyś klientem w sensie telefonu z TP -moznabyłoby powalczyć o zmiane przebiegu i etc..



    myślę, że ciągłe zgłaszanie usterek pomoże - ja tak zrobiłem...

    0
  • #27 08 Lut 2011 18:29
    PICIA
    Poziom 33  

    lukaszcugier napisał:
    PICIA napisał:
    lukaszcugier napisał:
    No to Twoim opertorem jest era i to oni muszą dać zlecenie na wymianę kabla - ewentualną lub zrobi to jego właściciel (czyli TPSA) kiedy będzie wymiana sieci, jeśli dostatecznie często będziesz zgłaszać usterki to powinni przepiąć na inną parę

    niema takiej możliwości TP nie musi nic- zmiana przebiegu łacza??? nie, wiele zgloszeń reklamacyjnych - nie przepna na inna parę .Jesli byłbyś klientem w sensie telefonu z TP -moznabyłoby powalczyć o zmiane przebiegu i etc..



    myślę, że ciągłe zgłaszanie usterek pomoże - ja tak zrobiłem...


    powodzenia.. od razu ci mówię BMT brak mozliwosci technicznych.....

    Dodano po 1 [minuty]:

    kapsel2105 napisał:
    Jeśli można podepnę się pod temat.
    Czy ktoś może mi potwierdzić że działa przekierowanie portów na routerze ZTE od tego usługodawcy?
    Chodzi mi o to czy można bez problemu zrobić to na routerze np. ZTE od ERY i będzie to działać razem z DynDNS ?

    Pozdro

    nieznam modemów od ERY-ale sadzę ze tak

    0
  • #28 10 Lut 2011 18:06
    Dominik2403
    Poziom 1  

    Miałem podobne problemy co kolega wyżej tj. internet działał poprawnie tylko jeśli zadzwoniło się gdzieś telefonem stacjonarnym. Zadzwoniłem do TPSA i zgłosiłem usterkę. Ku mojemu zdziwieniu technik był po 3 godzinach, potem dojechał następny. Po walce na centrali i na kablach doszli do wniosku, że wymienią mi kabel od słupa do domu. Teraz działa wszystko tak jak powinno, połączeń nie zrywa. Dobrze, że zgłosiłem to zanim przeszedłem to ERY z internetem i telefonem (mam właśnie taki zamiar) bo pewnie potem nie doprosiłbym się o sensowne wsparcie.

    Prosiłbym jeszcze o konkretne opinie, osoby korzystające z usługi internetu od Ery, jak to wszystko działa, czy nie zrywa itp.

    0
  • #29 23 Lut 2011 16:51
    mopsik87
    Poziom 9  

    Co do problemów z technikami w Erze to dzwoniłem w piątek o 16 że nie mam neta, na lini zapytali się czy technik może przyjechać jeszcze dziś, po 10 minutach zadzwonił technik z TP czy może dzisiaj przyjechać i był po 30 minutach. Więc jak widać u mnie załatwianie takich spraw jest wyjątkowo szybkie.

    Co do technika to podpiął swego thomsona i powiedział że nie ma synchronizacji i powiedział że będzie musiał na centrali zobaczyć. Po jakiś 20 minutach zadzwonił i kazał sprawdzić sprawdzić czy można się połączyć i już niebyło później problemów z netem.

    0
  • #30 28 Kwi 2011 19:04
    kasiunia7777
    Poziom 39  

    Dominik2403 napisał:

    Prosiłbym jeszcze o konkretne opinie, osoby korzystające z usługi internetu od Ery, jak to wszystko działa, czy nie zrywa itp.


    Mam opcję 6megabit w erze. Internet chodzi tak samo stabilnie jak w neostradzie. Idzie mi fakrycznie te 6mega, nic nie zrywa.
    Był tylko problem na początku z podłączeniem bo oni mówili że internet jest już aktywowany a naprawde nie był (gadali pierdoły że jakieś poprawki windowsa trzeba i żeby do microsoftu dzwonić, bo service pack 3 jest zly - hehe ale się wtedy uśmiałam z nich co potrafią wymyśleć) dopiero po trzech dniach dzwonienia i męczenia dopatrzyli się, że to u nich w centrali coś było nie tak podłączone. Zdenerwowali mnie tym.

    0