Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Błąd F automatycznej skrzyni biegów mercedes w168

jajula 02 Lis 2010 09:20 12971 9
  • #1 02 Lis 2010 09:20
    jajula
    Poziom 8  

Prosze o pomoc!
    Wyswietla się błąd F,skrzynia uderza w momencie ustawienia D lub R.Wszystkie błędy wykasowane,luty poprawione,na wyswietlaczu F.Dodam,że raz wyskoczyła literka P,odpaliłem auto,jeżdziłem około 10 min,skrzynia pracowała idealnie do momentu złapania błedu.Komputer pokazuje 0 błędów!!!

5 9
  • #3 05 Lis 2010 17:12
    jajula
    Poziom 8  

Dzieki jurekk55.
    Może pradzisz mi jakie mam poczynić kroki,bo jestem zielony w tym temacie?

3
  • #5 24 Gru 2010 14:17
    jajula
    Poziom 8  

Witam.Jest już po naprawie.Sterownik skrzyni biegów!!!Dla zainteresowanych podam namiary gdzie można go naprawić.Pozdrawiam.

4
  • #6 06 Sty 2011 19:10
    aquarel
    Poziom 2  

witaj kolego ,ja jestem zainteresowany naprawą sterownika ,mam identyczny problem twardo wchodzą biegi z uderzeniem oraz zapaliła się F ,podaj namiar oraz koszty naprawy,może znasz powód dlaczego tak się stało ? czy to wada tych skrzyń ,dzieki za wsparcie

-3
  • #7 10 Sty 2011 19:08
    jajula
    Poziom 8  

Witam!ja wysłałem swój sterownik do Zielonej Góry ,firma Multi tronic,adresu nie pamiętam,znajdziesz w google.Zadzwoń do gościa,podaj objawy przez tel oraz kod błędu z techa.Ja miałem p1843.Jest jeszcze firma w Redzie Elektro bip.
    Koszt zależy od naprawy 600-900zł z roczną gwarancją.
    Może znasz problem braku świateł mijania w168? bezpieczniki ok,włącznik ok?

1
  • #8 17 Cze 2011 00:32
    blantex
    Poziom 1  

Byłem ze sterownikiem u tego goscia w zielonej i nie dał rady naprawić, ma ktoś może namiary na kogos jeszcze w tej branzy? A 160 automatik F na wyswietlaczu

3