Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Napad.pl NagłośnienieNapad.pl Nagłośnienie
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Amatorskie domowe studio nagraniowe?

02 Lis 2010 20:13 5141 15
  • Poziom 9  
    Witam!

Z kolegą zabraliśmy się za pisanie piosenek w rytmie hip hopu (coś więcej niż HWDP i JP na 100%) i chcielibyśmy je nagrać. Do tej pory nagrywaliśmy na tanim mikrofonie pojemnościowym AKG D 55 S ale na szczęście się popsuł. Teraz chcemy kupić już dobry i półprofesjonalny sprzęt. Ale ponieważ nie znamy się na dźwięku chcę zapytać co możemy kupić. Czy wybrać mikrofon pojemnościowy czy dynamiczny? Czy jeśli pojemnościowy to lepiej podpiąć go do miksera czy zwykłego interfejsu USB? Chodzi mi głównie o uzyskanie jak najlepszej jakości dźwięku za cenę DO 700zł (sprzęt może być oczywiście używany ale na chodzie). Bardzo proszę o pomoc ponieważ w temacie nagrywania dźwięku jestem zupełnie zielony. Słyszałem wiele głosów na temat nagrywania i jedni mówią aby kupić Kamerę pogłosową, inni Mikser, jeszcze inni stawiają na Efekt a ostatni na rejestrator dźwięku.

Te oto pozycje obiły mi się o uszy:

Alesis io2 (rejestrator dźwięku pod USB)
    Behringer XENYX 1002 FX (mikser, kamera pogłosowa)

A jeśli chodzi o mikrofon to czy w niewyciszonym pomieszczeniu (15m²) będzie się sprawdzał?

Bardzo zależy mi na szybkiej i rzetelnej odpowiedzi ponieważ zależy nam na czasie.
  • Napad.pl NagłośnienieNapad.pl Nagłośnienie
  • Poziom 11  
    Jak już wspomniałeś można kupić tego Alesiska i
    np. T.Bone SC450 (około 390 zł),
    T.Bone SC400 (około 240 zł),
    czy T.Bone SC600 (który kosztuje mniej więcej jakieś 320 zł)

W sumie najlepiej dołożyć trochę i kupić tego SC450, bo naprawdę jak za ta cenę to brzmi bardzo dobrze.
    Pisze głównie o T.Bone, bo w takim przedziale cenowym ciężko spotkać mikrofon, który będzie brzmiał tak jak te od T.Bone.