Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

odcięcie pompy paliwowej

27 Wrz 2004 17:58 2359 5
  • #1 27 Wrz 2004 17:58
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #2 27 Wrz 2004 18:00
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 27 Wrz 2004 22:21
    yasiu.brzeg
    Poziom 29  

    najprostszym rozwiązaniem jest immobilajzer ale jeśli chcesz sam coś zrobić to musisz użyć przekażnika typu lacht czyli zatrask. wtedy właczenie przekaźnika podpinasz pod magnes a jego wyłączenie pod zapłon. Pamiętaj że sterujesz masą masa włącza i działa tylko przy włączonym zapłonie wtedy nie ma masy na zapłonie jak wyłączysz zapłon to pojawia się masa i wyłącza przekaźnik wtedy działa blokada. Powodzenia

    0
  • #4 28 Wrz 2004 00:45
    Hrabol
    Poziom 25  

    przekaznik z podwojnymi stykami nawet dioda moze byc i sygnalizowac stan rozlaczenia tak jak na schemacie bo po co ma sie swiecic podczas jazdy +12V oczywiscie po styacyjce

    0
  • #5 28 Wrz 2004 12:56
    Panda02
    Poziom 32  

    Trzeba zabezpieczyć styki kontaktronu przed sklejeniem układem gasikowym. Z mojego doswiedczenia wynika, że styki kontaktronu bardzo nie lubią obciążeń indukcyjnych. Rozwiązaniem jest ewentualnie użycie dodatkowo tranzystora który załącza przekaźnik i sterowany jest przez kontaktron.

    0
  • #6 28 Wrz 2004 16:52
    Hrabol
    Poziom 25  

    co ja uzywam kontraktonow pozadnych i nigdy nie mialem problemu, w pierszym aucie jezdzi do dzis a to z 11 lat bedzie

    0