Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBwayPCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Łączenie schematów w Webpack ISE

04 Lis 2010 17:29 8872 92
  • Poziom 19  
    Witam kolegów.
    Jestem początkującym w tym temacie i utknąłem w jednym miejscu.
    Otóż stworzyłem projekt z dwóch schematów i chcę połączyć wyjścia jednego z wejściami drugiego, jak to wykonać?
    W pierwszym schemacie przykładowo mam licznik 16 bitowy z wyjściem typu BUS a na drugim schemacie multiplexer z 16 wejściami, do którego te wyjścia mają być podłączone.
    Następnie jak to scalić w projekcie w całość, żeby PACE widział wszystkie WE/WY z dwóch schematów?

Załączam zdjęcia schematów:
    Łączenie schematów w Webpack ISE Łączenie schematów w Webpack ISE
    Zdjęcia zamieszczamy w taki sposób: KLIK.
    Dzięki.
    Bogdan
  • PCBwayPCBway
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Jak rozumiem masz dwa oddzielne schematy? Jeden schemat musi być jako Top Module, inne się pod niego podłączają. Jak to zrobić, bierzesz jeden z schematów i robisz go jako bloczek z wejściami i z wyjściami (takie jak bramki czy przerzutniki). W opcjach Tools wybierasz Symbol Wizard i tworzysz bloczek schematu. Teraz wracasz do pierwszego-głównego schematu i stawiasz tam Twój bloczek, który zawiera w sobie Swoją strukturę. Będzie widziany jako prostokącik z IO. Teraz go podłączasz jak np. zwykłą bramkę AND czy coś takiego (;
  • PCBwayPCBway
  • Poziom 19  
    Wielkie dzięki, zadziałało :)
    to doradź mi jeszcze (jak możesz) jak zrobić magistralę ,taką jak na pierwszym zdjęciu, chciałbym zrobić żeby te 16 wejść z multipleksera zrobić jako jeden przewód jak w liczniku na zdjeciu nr 1. , bo mam 12 multiplekserów i ilość przewodów do rysowania byłaby kosmiczna...
  • Poziom 30  
    mototest napisał: