Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Noktowizor w budowie, potrzebuję ekranu do wyświetlenia obrazu z kamerki

tomkra12 04 Nov 2010 20:50 9998 33
    tomkra12
    Level 10  
    Witam, jestem początkujący na forum i w elektronice również, więc z góry proszę o wyrozumiałość.
    Buduję noktowizor z kamerki i w związku z tym mam pytanko. Gdzie mogę dostać jakiś mały monitor, ekran wielkości 1 lub 2 cale. Chodzi mi oto, że chcę podłaczyć kamerkę kolorową, która ma funkcję widzenia w ciemności do małego ekranu, wiem, że do tego potrzebuję zasilanie, ale dla mnie jest problem z podłączeniem kamerki do monitora. Nie wiem, czy wizjer z kamery da radę i jak go podlączyć. Widziałem takie breloki z ekranem 1,1 cala, które wyświetlają zdjęcia, ale nie wiem czy są w stanie wyświetlić obraz.

Z góry dziękuję za odpowiedź
    cichy50
    Level 20  
    Jak chcesz najprościej to zrób tak: nie baw się w żadne kamerki, bo raczej taniej wyjdzie kupić Ci gotowy noktowizor. Kup zwykłą latarkę na diody LED i zastąp je też diodami LED tylko podczerwonymi ( takimi jak są w pilotach), włącz aparat w telefonie i świeć tą latarką. Gołym okiem żadnego światła nie zobaczysz, ale na telefonie owszem. :P
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    W zasadzie każda kamera VHS rozwiązuje twój problem.
    I każda kamera cyfrowa też, tylko te będą droższe.
    tomkra12
    Level 10  
    ale ja chcę zbudowac noktowizor który mogę nosić na głowie, tak jak oryginalne. Noktowizory kosztują od 700zł, a zabawa w telefon i latarkę na diody IR jest za prosta
    Błażej
    To nie zbudujesz, bo noktowizor noszony na głowie, nie działa na zasadzie kamerki, tylko jest to wzmacniacz obrazu. Po więcej odsyłam do wujka Gugla.
    cichy50
    Level 20  
    Słuchaj moderatora swego, bo możesz mieć gorszego!!! :P A tak na poważnie to kolega Błażej ma rację. Wydasz więcej kasy niż na normalny noktowizor.