Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Moduł komfortu w Audi A4 B7 - która wtyczka od czego

panhrabia 06 Lis 2010 01:09 11812 13
  • #1 06 Lis 2010 01:09
    panhrabia
    Poziom 9  

    Witam,

    Proszę o podpowiedź, lub jakiś schemat która wtyczka, co obsługuje w module komfortu w A4 B7. Ja mam moduł z końcówką CB i są do niego podłączone chyba ze 4 albo 5 wtyczek. Problem polega na tym, że nie działa mi sterowanie alarmem i centralnym zamkiem z jednego jak i drugiego pilota scyzoryka - z kluczyka działa. Moduł komfortu już zmieniałem na drugi i to samo. Myślę, że może któryś przewód we wtyczce która komunikuje moduł z zamkiem centr. i alarmem ma jakąś przerwę i to od tego?? Tylko jakby mi ktoś mógł podpowiedzieć na którą z nich patrzeć, bo trochę tych kabli tam jest..

    1 13
  • #2 06 Lis 2010 01:22
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Źle szukasz, problemem pewnie jest dopisanie kluczyków.

    -1
  • #3 06 Lis 2010 01:50
    panhrabia
    Poziom 9  

    Właśnie nie mogę zaadaptować pilotów, bo samochód w ogóle na nie nie reaguje podczas przeprowadzania adaptacji. Ponadto po podłączeniu VAGa i wejściu w moduł komfortu 46, następnie w bloki pomiarowe 08 i po wybraniu grupy 007 po naciśnięciu przycisków na pilocie powinna być reakcja w odpowiednim okienku, a tam się nic nie dzieje, czyli moduł w ogóle nie widzi pilotów, testowałem drugi moduł i jest tak samo, więc myślę, że może być jakiś problem z przewodami które dochodzą do modułu..

    0
  • #4 06 Lis 2010 01:51
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Piloty.

    0
  • #5 06 Lis 2010 02:02
    panhrabia
    Poziom 9  

    Hmm.. też mi to przeszło przez myśl, ale trochę dziwne, aby od razu padły obydwa na tę samą przypadłość..;) A jak idzie je sprawdzić?

    0
  • #6 06 Lis 2010 14:36
    andrzej 63
    Poziom 10  

    Piloty możesz sprawdzić u innego użytkownika Audi B6.Podepnij się pod modul komfortu i w bloku 007 sprawdż czy widzi twoje piloty.Chodz przyznam że to nie jest latwe.Sam też chcę wyeliminować problem nie działających pilotów i nie mogę znależć dawcy.Pamiętaj ze mamy w B6 dwa rodzaje modulów przed czerwcem 2002 i po tym okresie.Nie mozna je zamieniać bo nie przypiszesz pilotów.

    0
  • #7 07 Lis 2010 20:52
    panhrabia
    Poziom 9  

    No racja, trzeba więc znaleźć auto z odpowiednim modułem. Ja mam B7 więc B6 się nie nada.. Możesz się zarejestrować na www.a4-klub.pl tam może znajdziesz kogoś z takim modułem w Twojej okolicy. Ja też muszę spróbować.

    0
  • #8 22 Lis 2010 17:07
    badboy9589
    Poziom 2  

    a które to są te przewody zasilające??? jak je rozpoznać ???

    u mnie sprawa wygląda następująco:

    nie działają mi piloty(scyzoryki) centralnego zamka, nie jest to wina samych pilotów i ich zaadoptowania gdyż sam robię to sobie VAGiem po czym po jakimś okresie czasu w ogóle nie ma reakcji na sygnał z pilota i nie można zamknąć auta z pilota. co gorsza nie można się podłączyć w ogóle z modułem komfortu- na VAGu wyskakuje "no response from controller" podczas gdy wszystko inne tzn, elektr. szyby, oświetlenie wewn. itp działają bez zarzutu.

    posiada ktoś schemat modułu komfortu? do Audi A4 B6 2001 r. ???

    0
  • #9 22 Maj 2014 21:24
    telefonik
    Poziom 10  

    Mam prawie identyczny problem.
    Moduł komfortu nie reaguje na piloty.
    Piloty w innym samochodzie są widziane - czyli można uznać za sprawne.
    Czy ktoś rozwiązał ten problem, ewentualnie podpowiedź gdzie szukać?

    1
  • #10 22 Maj 2014 23:02
    badboy9589
    Poziom 2  

    sprawdź moduł komfortu znajdujący się pod siedzeniem kierowcy, ja miałem tam wodę.

    2
  • #11 23 Maj 2014 16:39
    telefonik
    Poziom 10  

    Audi A4 B7
    Moduł komfortu wymieniłem na drugi używany. Sprzedawca zapewniał, że sprawny.
    Ten sam objaw miałem na swoim module. Na podmienionym taki sam objaw.
    Moduł wymieniony na taki sam zgodne oznaczenia i ustawiony tak jak poprzedni.
    Pod siedzeniem sucho żadnej wody.
    Najpierw przestał działać jeden kluczyk oryginał, wziąłem drugi i przez miesiąc było OK. Pierwszego kluczyka już nie dało się wpisać używając metody (kluczyk w stacyjne włączony zapłon -otwórz czy zamknij żadnej reakcji) Działający kluczyk w stacyjce drugi w drzwiach kierowcy - różne kombinacje zero reakcji. Po miesiącu przestał działać drugi kluczyk. Tzn nie działa zdalne zamykanie i otwieranie pozostałe funkcje zamykania ręcznego działają.
    Sprawdziłem kluczyki - diagnoza, że kluczyki OK - w innym samochodzie jest reakcja na moje kluczyki
    Podmieniłem moduł komfortu te same objawy. Moduł nie widzi kluczyków.
    Podmieniłem wzmacniacz antenowy dalej zero reakcji na kluczyki.
    Sprawdzę jeszcze przewód antenowy z modułu do wzmacniacza ale to jutro bo znowu trzeba się dostać pod fotel kierowcy.

    3
  • #12 11 Cze 2015 15:01
    mirek2015
    Poziom 1  

    Proszę uzytkownika ,,telefonik'' o kontakt poniewaz mam taki sam problem.

    0
  • #13 11 Cze 2015 21:34
    telefonik
    Poziom 10  

    Na prośbę użytkownika mirek2015 dokończę moją przygodę z kluczami i modułem komfortu.

    Tak jak pisałem wcześniej sprawdziłem przewód antenowy wszystko OK.
    Moje wiadomości na tym etapie się skończyły.

    Pojechałem do serwisu VW/Audi i też nic nie pomogli. Postawili diagnozę, że może to być kluczyk lub moduł komfortu.
    Kluczyk ok 600 zł i dwa tygodnie czekania na dostawę nowego nie dawali gwarancji, że jeśli zamówię kluczyk a okaże się że nie działa - za kluczyk muszę zapłacić.
    Wymiana kluczyka i modułu to ponad 2 tys lub więcej.
    Jedyny plus dla tego serwisu to, że nie zapłaciłem za ten wjazd i podłączenie komputera.
    Grzecznościowo podali mi adres do firmy która zajmuje się dorabianiem kluczy.

    Podjechałem do tej firmy i zaczęło się od założenia nowej baterii pomimo, że bateria była sprawna.
    Gościu wziął swój kluczyk podszedł do samochodu i bez jakiegokolwiek komputera zaprogramował swój kluczyk. Powiedział, że może być zimny lut w moim kluczyku może to zrobić ale nie w tym dniu co byłem. Prze-lutowałem kluczyk sam nic nie pomogło. Zamówiłem na znanym portalu używany sprawny kluczyk i próbowałem zaprogramować taki sam objaw jak z moimi kluczykami.
    Po kilku dniach wróciłem do gościa od dorabiania kluczyków i kupiłem nowy kluczyk (tzn. obudowę i elektronikę) reszta została przełożona z mojego kluczyka (imo, grot). Nowy kluczyk został zaprogramowany.
    Poprosiłem żeby sprawdził mój drugi kluczyk. Na miernikach kluczył był sprawny tzn. nadawał sygnał o prawidłowej częstotliwości wszystko było OK.
    Nie umiał odpowiedzieć dlaczego tak się dzieje powiedział, że to nie pierwszy przypadek w tym modelem Audi. W serwisie VW/Audi też tak mi powiedzieli.

    Zostałem przy jednym (nowym) kluczyku działającym i drugim sprawny którego nie można zaprogramować.

    Gdyby były pytania szczegółowe proszę o kontakt na pw.

    0
  • #14 09 Mar 2016 22:19
    Markos8891
    Poziom 1  

    Witam.mam podobny problem. Za pomocą pilota mogłem otworzyć auto stojąc metr od auta. Myslem ze to wina bateri. Wymieniłem na nowa. Okazało sie ze tez łapie z bliska. Co robic? Czy nowy pilot czy cos z antena nie tak a moze moduł komfortu? Proszę o porady.

    3
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo