Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat seicento 1.1 cięzko zapala rano

wilkam 06 Lis 2010 11:55 4318 13
  • #1 06 Lis 2010 11:55
    wilkam
    Poziom 8  

    Witam
    Mam problem z seicento. Rano gdy próbuje go odpalić to zapala pochodzi jakieś 5-6 sekund i gaśnie gdy ponownie próbuje uruchomić silnik to zapala pochodzi trochę na nierównych obrotach (bez dodawania gazu bo jak się doda to odrazu gaśnie) i później jest już dobrze odpala za pierwszym razem (nieraz jak tak parę razy gaśnie to zdarzy się nawet akumulator rozładować) Dodam jeszcze że jak tak chodzi na nierównych obrotach to nieraz się zapala kontrolka od temperatury. Wymieniłem już świece , kable zapłonowe , cewkę zapłonową

    Proszę o pomoc . Z góry dzięki.

    0 13
  • #2 06 Lis 2010 13:15
    neoleszczyk
    Poziom 10  

    Być może przyczyną jest stary płyn chłodzący - proponowałbym go zmienić - jeżeli to nie poskutkuje to wina silnika

    0
  • #3 06 Lis 2010 15:12
    wilkam
    Poziom 8  

    Ostatnio dolewałem płynu ale to nic nie pomogło :( Więc może jakieś inne pomysły..

    0
  • #4 06 Lis 2010 16:31
    neoleszczyk
    Poziom 10  

    Wyciek? Silnik? Są pod autem plamy?

    0
  • #5 06 Lis 2010 16:50
    wilkam
    Poziom 8  

    Nie plam nie ma , tylko zazwyczj jak nie chce odpalic to po dodaniu gazu z tłumika woda leci (oczywiscie jak juz zapali )

    0
  • #6 06 Lis 2010 16:57
    neoleszczyk
    Poziom 10  

    hmm... moim zdaniem warto by go zabrac jakoś do mechanika - ale zobacz czy chłodnica nie ma wycieku do tłumika - moze ten plyn ci wyplywa a silnik nie ma chłodzenia . . .

    0
  • #7 06 Lis 2010 17:09
    wilkam
    Poziom 8  

    Ale za ktorymś razem zapali i juz pozniej jest dobrze

    0
  • #8 06 Lis 2010 18:17
    neoleszczyk
    Poziom 10  

    to daj go do stacji kontroli pojazdów =)

    0
  • #9 06 Lis 2010 18:19
    Przemo9826
    VIP Zasłużony dla elektroda

    neoleszczyk napisał:
    hmm... moim zdaniem warto by go zabrac jakoś do mechanika - ale zobacz czy chłodnica nie ma wycieku do tłumika - moze ten plyn ci wyplywa a silnik nie ma chłodzenia . . .


    Zajmij się człowieku komputerami, a tu się nie wpier.... z takimi tekstami.

    0
  • #10 06 Lis 2010 18:28
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 22 Sty 2011 22:26
    Hubertus2
    Poziom 9  

    Witam
    Nie chciałem niepotrzebnie zakładać nowego tematu, a sytuacja u mnie "trochę" podobna, z tym że umnie jest odwrotnie, mrozy -25, trzy dni stania, odpala bez problemu, za to jak się rozgrzeje to niestety nie da rady zapalić. A jak już się uda to szarpie gaśnie i przerywa.
    Zastanawiam się czy nie jest to problem z czujnikiem temperatury silnika, możliwe że na rozruch jak jest zimny podaje dobre dane, i mieszanka jest ospowiednio bogata, jednak jak sie rozgrzeje podaje takie same dane i sie podlewa, czasem czuć paliwko.
    Co szanowni koledzy myślą.

    0
  • #12 23 Sty 2011 00:41
    zeimp
    Moderator na urlopie...

    Sprawdż czy w wężyku pomiędzy czujnikiem podciśnienia a przepustnicą nie ma nieszczelności (dokładnie, czasem pękają wzdłuż (!)), poza tym sprawdziłbym czy czujnik położenia wału korbowego nie ma pęknięć (miałem taki przypadek - objawy identyczne co u Ciebie). A właściwie sprawdż wszystkie podciśnienia na szczelność. Pozdrawiam.

    0