Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Scenic II 1.5 dci za wysokie ci¶nienie na listwie

gine1 07 Nov 2010 20:33 11939 11
  • #1
    gine1
    Level 10  
    Witam wszysktich mam problen z 1.5 dci kupiłem z francij takiego scenica zrobiłem blacharke wymieniłem filtry olej odpalił bez problemu po chodził z 2 min i zgasiłem bo było mało wachy dolałem 20 litrów i juz nie chce odpalić po podł±czeniu kompa wyskakuje bł±d że zawysokie ci¶nienie na listwie. kolo od kompa mówi że pokazuje 800 przy starcie a powinen do 200. CO MOŻE BYĆ UWALONE?? Z góry dzieki za odpowiedz.
  • #2
    Aleksander_01
    Level 42  
    Podstaw regulator na pompie, często siada.
  • #3
    gine1
    Level 10  
    to jest ten z br±zowa wtyczka czy z zielona
  • #4
    Aleksander_01
    Level 42  
    gine1 wrote:
    to jest ten z br±zowa wtyczka czy z zielona


    Przypomniałe¶ mi pewn± rozmowę ze szkoły.
    Pewien koleżka z podkieleckiej wsi chwalił się w szkole jak on telewizory naprawia, a byl to totalny gł±b je¶li chodzi o elektrykę.
    Pewnego dnia powiedział że naprawia Jowisza (TV do¶ć ciężki w naprawie, odchylanie H tyrystorowe) i pyta drugiego koleżki (ten miał pojęcie)
    -potrzebny mi kondensator do Jowisza
    -ale jaki ?
    -no, taki czerwony.


    Innym razem na tablicy był narysowany układ trójfazowy symetryczny skojarzony w trójk±t, nauczyciel wezwał tego gieniusza do tablicy i kazał mu pokazać punkt zerowy (neutralny). Chłopaszek męczył się dobre parę minut jeżdż±c wzrokiem po tablicy, a reszta klasy miała ubaw po pachy.

    Więc nie zadawaj tak kretyńskich pytań.
  • #5
    volsky
    Level 13  
    Ten z brazowa - to jest regulator. Z zielona kosta jest czujnik temperatury paliwa. I nie rozumiem tych dwoch kolesi powyzej... po co te posty nic nie wnoszace do sprawy?
  • #6
    panam
    Level 29  
    nigdy nie spotkałem sie z za wysoki ci¶nieniem w w renault 1.5 dci, chyba że rozł± czyłe¶ regulator ci¶nienia, albo umyłe¶ silnik
  • #7
    gine1
    Level 10  
    nic nie rozł±czone ani nie myte i po podstawieni czujnika to samo!
  • #8
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    gine1 wrote:
    nic nie rozł±czone ani nie myte i po podstawieni czujnika to samo!


    Po podstawieniu czujnika ci¶. na rampie? Czy regulatora ci¶. w pompie?
  • #9
    gine1
    Level 10  
    Regulatora cisnienia na pompie mechanik który o robi mówi że pompa robi opiłki i dla tego tak się dzieje już nie wiem co robić i co kupić
  • #10
    romoo
    User under supervision
    A co niby masz robić. Jak były opiłki to Ty możesz tylko szykować worek pieni±żków.
  • #11
    panam
    Level 29  
    sprawdz instalację z tego co pamiętam po odł±czeniu regulatora ci¶nienie idzie na maxa, w starszych typach auto odpalało a nowszych jest zabezpieczone i nie odpali. dlatego do sprawdzenia przelewów potrzebny jest specjalny rezystor do podł±czenia do kostki
  • #12
    gine1
    Level 10  
    Już wszystko wiem. Rozebrałem pompę bieżnia wydarta i roki też opiłków mnóstwo kupiłem drug± pompę (na szczę¶cie znajomek miał 150zł łada bieżnia może po chodzi troszkę) teraz czyszczenie zbiornika i układu paliwowego. spróbuje wyj±ć wtryski i je wyczy¶cić jak nie pomoże to trzeba będzie szukać innych.Dzięki za pomoc wszystkim.