Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laguna II 1.9 DCI 2007 błąd wtrysku-check injection

08 Lis 2010 20:02 18094 6
  • Poziom 9  
    Witam,
    Odkąd posiadam lagunę 1.9DCI 2007r. > mam problem z prądem, jak ją pozostawię na dłuższy czas np. na weekend od piątku i chcę ją odpalić, akumulator rozładowany jest do 0, trzeba ją na kable odpalać. To tak na początek :)

    Teraz mam Check Injection- błąd wtrysku. Zapala się lampka z kluczem na pomarańczowo ale tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku i tylko i wyłącznie przy jeździe na luzie, bez biegu. Silnik nie kopci , odpala, podczas jazdy nie wykazuje żadnych zmian.
    W dodatku na postoju jak dodaje gazu i utrzymuję go na obrotach ok 3000, silnik wchodzi w delikatne drgania , jakby kulał
    Oto jakie błedy w serwisie wyrzucił komputer po podłączeniu:
    1. Obwód czujnika ciśnienia doładowania - za wysokie napięcie
    2. Obwód stycznika hamulca
    3. Funkcja regulacji / ograniczenia szybkości.

    Wymieniłem filtr paliwa na nowy i sprawdziłem świece żarowe, jest ok.
    Co mogę zrobić z tym problemem, gdzie szukać co sprawdzać?
    Wypinałem też kostki przy mcpersonie przy akumulatorze.
    Prosze o opinie na temat jeżeli ktoś sie spotkał z takimi zasadzkami. Będę wdzięczny.
  • Sklep HeluKabel
  • Użytkownik usunął konto  
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 9  
    Dzięki Motronic,
    Akumulator wymieniłem na nowego BOSHA, wcześniej był oryginalny-salonowy auto ma 3 lata:) i na nowym BOSHU objawy są takie same, wyładowuje go.

    Ten problem jest mniejszym co do usterki awaria wtrysku jak wymieniłem wyżej w moim poście.
    Liczę na pomoc forumowiczów i z góry im za każdą opinię dziękuję jak i Tobie.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Jeśli chodzi o błędy to było ich wiele i zostały wykasowane. PO 2 tygodniach jazdy i pojechaniu do serwisu Renault wyświetliły się ponownie te, które wymieniłem w poście, czyli naistotniejsze i co boli moje auto, nie wiem jak mam się zabrać do tego.
  • Poziom 29  
    po pierwsze tak jak ci napisał poprzednik, sprawdź ładowanie i pobór z akum. w lagunie po ok 40 s. po zamknięciu sam. powinien wynosić ok 0.2 amp, pamiętaj przy pomiarze nie rozłączaj kabli( nie rób przerwy w obwodzie) jeżeli wiesz o co chodzi. czasem radio fabryczne robi pobór ok 0,4 do 0,6 . to jest za dużo.
  • Poziom 9  
    I to co koledzy wymieniliście może być również przyczyną wyświetlania awarii wtrysku ?
  • Poziom 29  
    nie koniecznie błędy które masz są przyczyną. poza tym błędy to nie wszystko, przede wszystkim ważne są parametry, obwód czujnika doładowania, (ile bar, parametr trzeba sprawdzić na postoju i w czasie jazdy), stycznik hamulca ( DZIAŁA

    Dodano po 8 [minuty]:

    stycznik hamulca działa czy nie, ogranicznik prędkości nie powinien mieć znaczenia na rozładowanie akumulatora bo działa tylko w czasie jazdy
  • Poziom 9  
    Witam,
    Check Injection, jeśli chodzi o ten rodzaj awarii , wymieniłem czujnik doładowania turbiny, który w serwisie kosztuje 400 zł a z używanych części kupiłem go za 70 zł.
    Po zamontowaniu go do samochodu, silnik odzyskał równą pracę, nie szarpie nim, i usterka znikła.

    Co do rozładowania akumulatora, to tego jeszcze nie sprawdziłem, ale to jak już wspomniałem nie jest duży problem :)

    Dziękuję za każdą podpowiedź. Mam nadzieję, że ten post pomoże jeszcze komuś, jeżeli ktoś miałby podobną usterkę proszę pisać:)