Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Philips 6010-proszę o radę TNK,czytnik,czegoś brakuje.

11 Lis 2010 00:05 4768 8
  • Poziom 9  
    Witam
    Mam prośbę do was forumowiczów,proszę o ''łopatologiczne''wyjaśnienie mi -Jak mam wykorzystać stary chyba po byłej Wizji zakupiony za ''grosze'' tuner 6010 Philips pod TNK.
    Kanały fta odbierają,tuner sprawny.Lista i soft C+ sciągniety dzisiaj z satelity.
    Karta TNK sprawna opłacona na innym tunerze wszystko ok kanały np:TVN,TV7 i inne działają.
    Philips 6010-proszę o radę TNK,czytnik,czegoś brakuje.

Proszę o radę co jest nie tak w załączonym foto i co mam zrobić aby odbiarał TNK.
    Oto foto -slotu czytnika gdzie przychodzi karta TNK.Moje spostrzeżenia to: tam gdzie napis 4003 brak czegoś... nie mam pojęcia i nie znam się więc tak opisuje,i jeszcze tam gdzie napis 2004 i 9003 widoczne zgrubienie cyny oba końce były połaczone kawałkiem krosówki który został usuniety.Jak na razie to tyle moich spostrzeżeń,chyba że coś więcej widzicie-tak jak pisze nie za bardzo znam się na tunerach. proszę o pomoc w w/w temacie.
    pozdrawiam serdeczni i dziękuję

dodano:

rj22 napisał:
    Cytat:
    witam
    w miejsce oznaczone 4003 wlutuj kawałek druta i będzie OK

Witam
    W miejsce wskazane jak wyżej,został wlutowany kawałek drucika i nadal odbieram kanały tylko fta.TNK nie zadziałała,pożyczona od sąsiada karta opłacona Cyfry+ (dla sprawdzenia)rówież jej kanały są niewidoczne.
    Proszę uprzejmie o dalsze wsazówki forumowiczów z tego foum jak zaradzić w/w usterce,tuner będzie dla rodziców i bardzo im zależy na odbieraniu TNK.

dziękuję i czekam na porady od was
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    mihal2002 napisał:
    Kolega wyżej tylko punkty nabija.

Jaki soft? C+ na edukacyjnym nie działa. Wystarczy w opcji szukaj wklepać i cała powieść wyjdzie.