Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mastercook I4DE64ZS pole Evolis wyłącza się samo

11 Lis 2010 17:05 6952 12
  • Poziom 8  
    Witam !
    Kupiłam dwa dni temu płytę indukcyjną Fagor Mastercook i4DE64Zs z takim dużym polem Evolis i ...mam problem:(
    Niby na każdej połówce pola evoil można gotować osobno -są osobne sterowania lub traktować jako jedno pole.
    Ale u mnie chyba jest coś nie tak, bo korzystając nawet z jednego pola po około 10 minutach (moc nastawiona np. na 8, a jest możliwe do 11) płyta wyłącza się zupełnie. Wskaźniki gasną, nie sygnalizują nawet,że pola są gorące, sensory nie reagują na dotyk. Po prostu wyłącza się i nie daje ponownie włączyć przez kolejne 10-15 minut. Prawa strona płyty - ta z osobnymi polami w tym czasie działa normalnie(sensory reagują na dotyk, załącza się).
    Dodam jeszcze,że pola po prawej stronie płyty w trakcie gotowania na polu Evoils nie były używane.
    Dzwoniłam do serwisu i zasugerowali, że na 90% wszystko jest ok tylko ja nie umiem płyty obsługiwać:(
    Czy to możliwe,że to norma i gotowanie ma być przerywane co 10 minut?
    Jestem trochę załamana. Tyle kasy dałam, miałam mieć fajną płytę na której będę z przyjemnością gotowała, a tu d...... .
    Zna ktoś taka płytę?
    Mam nadzieję, że to jednak usterka ( do usunięcia lub wymienienia płyty), bo jeśli to norma to nie wiem jak można gotować z takimi przerwami....?????
    Pięknie proszę o informacje jeśli ktoś zna te płytę.
    Agata
  • Poziom 8  
    Witam ponownie!
    Czy na prawdę nikt nie może mi pomóc? Nikt nie zna tej płyty?
    Pięknie proszę.
    Agata
  • Poziom 8  
    Widzę, że nie ma osoby która zechciałaby mi pomóc :( Szkoda:(

    Może chociaż ktoś odpowie mi na pytanie czy w przypadku płyt indukcyjnych kupionych w sklepie internetowym jest możliwość ich zwrotu?
    Wiem,że zwrócić można sprzęt w czasie 10 dni, ale zaznaczone jest,że nie może być on używany.
    A jak sprawdzić czy płyta jest sprawna bez jej rozpakowania, podłączenia i użycia?
    Niestety podklejone zostały już takie gumowe uszczelki pod płytę i w gwarancji jest wpis instalatora....
    Czekam na przybycie pana z serwisu, ale zastanawiam się czy może lepiej byłoby ją zwrócić (jeśli jest taka szansa) ......
    Jeszcze raz proszę o rady.
    Agata
  • Poziom 20  
    ...pewnie długi weekend...
    czy masz poprawnie zabudowaną ? Czy masz odpowiednie szczeliny do wentylacji pod blatem. Widzę, że ta płyta to jakaś nowość...
  • Poziom 8  
    Witam i dziękuję za odpowiedź.
    Płyta jest poprawnie zabudowana: do ściany odległość ponad 4cm, piekarnik pod płytą maksymalnie opuszczony 12 cm poniżej blatu (ma tam być mała szuflada, ale stolarz jeszcze jej nie zrobił - na razie wolna przestrzeń). Z tyłu za szafkami też wolna przestrzeń, gdzie powietrze może swobodnie krążyć.
    Płytę montował monter z uprawnieniami.
    Najbardziej się boję,że serwisant (tak jak przez telefon) będzie mi wmawiał,że to ja nie umiem obsługiwać płyty.... Ale kurcze to nie jakaś większa filozofia:)
    Próbowałam już na wiele sposobów, używać jednego pola lub dwóch jednocześnie. Zauważyłam, że im większa moc grzania szybciej płyta się wyłącza i na dłużej przerywa pracę.
    Pozdrawiam.
    Agata
  • Poziom 20  
    skoro im większa moc grzania i wyłącza się na dłużej to pewnie zablokowany/niepodłączony wentylator chłodzący elektronikę.
  • Poziom 8  
    Witam!
    Dopiero dziś udało mi się zakończyć (mam nadzieję, ze na zawsze) walkę z moją płytą.
    Długo czekałam na część i panów z serwisu....
    Wymieniono całą płytę mocy i ma być dobrze:)
    Pozdrawiam.
    Agata
  • Poziom 8  
    Witam ponownie!
    Jednak nadal nie jest dobrze:(
    Prawa strona płyty pracuje prawidłowo, a lewa w trakcie gotowania wyłącza się sama (nawet gdy na całej płycie używam tylko jednego pola ) i nie daje ponownie uruchomić przez jakiś czas. Nie wyświetla się żaden błąd, przyciski nie reagują na dotyk ( na obu polach po tej stronie płyty).
    Wygląda to tak jak by się przegrzewała i po schłodzeniu ponownie uruchamiała:( Ale to tylko moje domysły...
    Płyta wyłącza się po różnym czasie, raz krótszym raz dłuższym...
    Jestem już nią strasznie rozczarowana. I serwisem też...
    Panowie z serwisu prawie nieuchwytni, albo nie odbierają telefonu, albo obiecują naradzić się i następnego dnia oddzwonić ( i nie robią tego nigdy), za każdym razem przychodzi inny serwisant, zawsze spóźniony ...kilka godzin albo mimo umówienia nie przychodzi wcale.
    Teraz nie maja pomysłu co może być popsute..... Może ktoś podpowie?
    Bardzo proszę.
    Pozdrawiam.
    Agata
  • Poziom 2  
    Witam,

    Agato, mam zamiar kupić Mastercook I4DE64ZS. Proszę o informację jak zakończyła się ta sprawa.

    Ewelina
  • Poziom 2  
    Ja też pięknie proszę o opis zakończenia - mam nadzieje szczęśliwego - tej sprawy. Także myślę o zakupie tej płyty
    pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Nie doczekałam się na odpowiedź Agaty i kupiłam tą płytę. Dopiero za miesiąc będę mogła ją przetestować i napisać coś więcej.
    Pozdrawiam
  • Poziom 15  
    a ja na 95% obstawiam że jest słaby styk przy kostce przyłączeniowej ( tam gdzie instalator podłącza). 2 razy już mi się to zdarzyło. Płyta pochodzi 10-15 min i się wyłącza.
  • Poziom 8  
    Przepraszam,że nie pisałam wcześniej, ale nie miałam o czym. Walczyłam z serwisem w Aleksandrowie Łódzkim:(
    Płytę próbowali naprawić od listopada...Wymienili 2 części, próbowali trzecią, ale okazało się,że przywieźli niepasującą.
    Miesiąc temu napisałam do Fagor Mastercooka. Na e-maila nie odpowiedzieli.
    Gdy dzwoniłam pani informowała mnie, iż kierownik rozpatruje moje pismo.
    Serwis miejscowy informował mnie, iż wystąpił o wymianę płyty na nową, ja też o to wnioskowałam.
    We wtorek zadzwonił miły pan z serwisu w Warszawie i poinformował, że jego monterzy są właśnie w Łodzi i mogą mi przywieźć i zamontować nową płytę(ale tylko w najbliższych godzinach, bo kiedy znowu będą w Łodzi nie wiedzą).
    Na szczęście mąż mógł wyrwać się z pracy...
    No i mam nową płytę. Działa poprawnie co mnie bardzo cieszy.
    Tylko zastanawia mnie to,że gwarancja nowej płyty biegnie od daty zakupu starej .... Zadzwoniłam i zapytałam. Wyjaśniono mi, iż nie traktują tego jak bym otrzymała nową płytę tylko jakby wymieniono wszystkie części w tej poprzedniej :)))
    A płyta przyjechała fabrycznie zapakowana, z nową, czystą karta gwarancyjną....
    Nie rozumiem tego wszystkiego, ale cieszę się moją sprawną płytą, bo gotuje mi się na niej suuuper! Czego i Wam życzę.
    Mogę polecić jeszcze super piekarnik Fagor Mastercook - model 880ATCX. Jest po prostu rewelacyjny!!!
    Pozdrawiam.
    Agata