Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AstraF 1.6 8V benzyna-nie wkręca się w obroty,nie ma odcięci

lisek1407 12 Lis 2010 08:42 3469 5
  • #1 12 Lis 2010 08:42
    lisek1407
    Poziom 8  

    Witam mam problem z astra mam ja juz około rok i juz drugi silnik a problem jest ten sam. Co prawda stary silnik się zniszczył brał strasznie olej ale miał też te same obiawy co ten co teraz włożyłem. Sprawa pewnie dotyczy osprzętu silnika bo ten silnik co teraz kupiłem i zamontowałem, sprawdzałem przed zakupem w tamtej astrze co był i wszystko było ok. Miał odciecie trzymając gaz do konca. U mnie w astrze jest taki problem że trzymając gaz w podłogą silnik zaczyna bucze gdzieś przy filtrze powietrza a obroty dochodzą do 5tys i spadają na 4tys i tak ciągle a ja gaz trzymam cały czas w podłogę. Byłem u kilku mechaników jeden mówi że opóźniony zapłon drugi że pompka paliwa kolejny że monowtrysk leje i za duża dawka paliwa zalewa a silnik nie przepala tego co prawda spali z 10l/100km. Wymieniałem czujnik przepustnicy i nic, włożyłem inny monowtrysk bo miałem od innej astry i było jeszcze gorzej. Już nie wiem co to może byc, a jazda nie jest przyjemna bo samochód się bardzo wolno rozpędza a jak przeciągam na biegach to buczy a bardzo wolno przyśpiesza. Proszę o pomoc...postaram się zamieścic film który będzie przedstawiał co sie dzieje z obrotami jak sie gaz do podłogi trzyma oraz jaki jest dźwięk silnika...pozdr

    0 5
  • #2 19 Lis 2010 00:24
    Coval1
    Poziom 2  

    Witam, przerabiam ten sam problem, też w astrze 1,6 8V. Na razie odkryłem przeciek paliwa na wtryskiwaczu (nieszczelne o-ringi) co dało tyle że zaczął w miarę odpalać i chodzić na wolnych obrotach, i wymieniłem moduł zapłonowy ( w aparacie zapłonowym) - podawał 2 razy większe wartości w porównaniu z nowym, mierzyłem to omomierzem. W tej chwili da się już jako tako jechać, przy wchodzeniu na obroty buczy jeszcze trochę w filtrze powietrza do jakichś 3000 obrotów, później już jedzie normalnie do czerwonego pola. Mam zamiar przełożyć jeszcze map sensor z jakiegoś działającego samochodu na próbę, i jeśli to nie pomoże to tablicę rozdzielczą ( zegary ), słyszałem że i tam jest jakieś coś co może robić komedie. W każdym razie mam wrażenie że dalej podaje za dużo paliwa, i tak jakby brakowało mu przyspieszenia zapłonu przy dodawaniu gazu, jak wkręca się go wolno to nie ma buczenia w filtrze powietrza, dopiero przy szybkim wciśnięciu gazu się pojawia - oczywiście na postoju, w czasie jazdy dalej buczy. Ale przestała zapalać się kontrolka silnika i ogólnie jest lepiej. Jak uda Ci się odkryć przyczynę to napisz, pewnie ułatwisz życie nie tylko mi - pozdrawiam i życzę powodzenia :D

    0
  • #5 16 Lut 2011 11:00
    ilu666
    Poziom 9  

    Witam korzystając z okazji chciałbym zadać dwa pytania odnośnie mono wtrysku w tej górnej części sa dwa węże bodajże dopływ paliwa i ten drugi heh i i jak dmuchnę w tą pierwszą dziurkę to słychać powietrze a ta druga tak jakby zapchana była od czego jest ten drugi otwór??I drugie pytanie obok tego drugiego nie drożnego otworu jest jakaś część przykręcona na 4 śruby typu torks może to ma cos wspólnego z ta niedrożnością??Warto może to odkręcić i wyczyścić??

    0
  • #6 14 Mar 2011 23:01
    lisek1407
    Poziom 8  

    Przeczyściłem ERG, wymieniłem oba czujniki temperatury silnika i chyba cieczy jakoś tak, wymieniłem sondę lambda,i teraz ma odcięcie przy 6 tys tylko nie trzyma obrotów ma tak 500tys i gaśnie

    1