Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

hormann A445 strojenie pilota

12 Lis 2010 12:14 7839 2
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich.
    Mam problem wraz z zapytaniem dotyczący bramy garażowej HORMANN A 445. Sprawa wygląda tak, że chciałbym dostroić mój 4 kanałowy pilot ( oryginalny Hormann) właśnie z tą bramą aby możliwe było jej otwieranie.
    Znalazłem instrukcje do niej, ale tam jest wszystko na temat jej montażu i regulacji ale nic na temat jak krok po kroku dostroić do niej pilota.
    Konkretnie chciałbym się dowiedzieć co po kolei zrobić, stojąc obok bramy z pilotem w ręku aby te dwa urządzenia zaczęły ze sobą współpracować.
    Wyczytałem gdzieś, że mając 2 pilota sprawa jest łatwiejsza ale niestety nie mam do niego dostępu.
    Jeśli ktoś zna się na tym i potrafi w miarę jasno opisać procedurę, albo wrzucić jakiś schemat będę bardzo wdzięczny.
  • Poziom 24  
    Po pierwsze nie brama a445 tylko sterowanie a445.Jest przystosowane do bram przemysłowych a nie garażowych.A pilota stroi się na dwa sposoby :
    1 w radioodbiorniku naciskamy czerwony przycisk.Dioda led zaczyna powoli migać.W tym czasie naciskamy przycisk pilota który ma sterować bramą i trzymamy go tak długo aż dioda led w radiu zamiga szybko po czym zgaśnie.Uwaga!!!!!!! Ta procedura kasuje wszystkie wcześniej zaprogramowane piloty.


    2 zbliżamy bokiem do siebie dwa piloty.W pilocie działającym naciskamy i trzymamy przycisk sterujący bramą.Po chwili wciskamy przycisk pilota do zaprogramowania i trzymamy .W tym czasie dioda led w pilocie programowanym powinna powoli migać zaś w pilocie działającym będzie świecić ciągle .Po około 10 sekundach dioda przyśpieszy miganie i zgaśnie .Koniec procedury drugiej



    Powodzenia.
  • Poziom 9  
    Witam,

    Oczywiście co do sterowania A445 masz rację, a pisząc o bramie garażowej miałem na myśli bramę wjazdową pod mój blok a więc tak jak piszesz bardziej przemysłówkę.
    Z tego co piszesz jeśli wybiorę wariant pierwszy i go wdrożę to wszystkim innym piloty przestaną działać- tak więc opcja ta u mnie nie wchodzi w grę. Drugi sposób jest o wiele prostszy i raczej jego wykorzystam, muszę tylko skręcić inny pilot. W każdym razie dzięki wielkie za pomoc.
    Pozdro,