Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Zlecę] Legnica -poszukiwany zakład napraw RTV

pejotpc 12 Lis 2010 13:13 3031 7
  • #1
    pejotpc
    Poziom 11  
    TV Slim Samsunga zasmierdzial i odmowil wspolpracy. Potrzebuje namiar na uczciwy zakład napraw RTV w Legnicy. Tylko nie taki jak zakład na Marsa, gdzie czlowiek tesciowi pokazal torebke z kondesatorami, ktore rzekomo wymienil a tych na plycie tego TV nawet nie bylo.. Dosc pilne.
    Kontaktuj się z ogłoszeniodawcą poprzez Prywatną Wiadomość (ikonka PW).
  • #2
    tomasz wojcicki
    Poziom 21  
    Do wymiany Hot oraz trzeba poprawić zimne luty na cewkach odchylania poziomego u mnie kosztowałoby to 130 zeta i nie bawiłbym sie w pokazywanie co tam wymieniłem to co tam trza wymienić to kosztuje raptem 15 PLN płacisz za moją wiedzę usługę i gwarancję.
    Co Ty na to ??
  • #3
    $_GET
    Poziom 8  
    Cytat:

    Tylko nie taki jak zakład na Marsa, gdzie czlowiek tesciowi pokazal torebke z kondesatorami, ktore rzekomo wymienil a tych na plycie tego TV nawet nie bylo..


    A telewizor działał?. Jeśli działał tzn że fachowiec potrafił zanalizować problem i go rozwiązać. Tylko głupio że się tłumaczył ... Usługa została zrealizowana i mógł Ci z dobrej woli powiedzieć co się stało, albo mógł po prostu Ci nie powiedzieć. Płacisz mu za usługę a nie za praktyki z Tobą
  • #4
    pejotpc
    Poziom 11  
    dziekuje panu tomaszowi za reakcje, zapamietam ten kontakt na przyszlosc pewnie sie przyda.. wtedy bede kontaktowal sie bezposrednio na PW.
    Telewizor juz zrobiony, luzny przewod od cewki odchylajacej upalil gniazdo i wtyczke na plytce.
    Panie Get nie prosilem o komentarze.. Widac pan po tych samych pieniadzach.. zarobic w godzine tyle co inni w tym samym fachu uczciwie przez caly dzien.
    Poza tym chyba oczywiste jest, ze mam wiedziec co w sprzecie zostalo naprawione..
    Akurat w tym przypadku byl to stary Grundig wart moze 150zl, wymiana kondesatorow, ktorych nie bylo na tej plycie kosztowala 250zl.. Za wiedze sie placi, to tez jest oczywiste ale wole zaplacic uczciwemu do ktorego wroce..
  • #5
    bestler
    Admin DIY, Automatyka
    W przypadku jednorazowego Klienta może nie ma to wielkiego znaczenia (tłumaczenie co było popsute i co się wymieniło). Natomiast w jeśli mówimy o stałej współpracy, gdzie naprawia się kilka identycznych urządzeń w miesiącu dla tego samego gościa to ma ogromne znaczenie. W 99,99% przypadkach jest tak, że jeśli wytłumaczysz co wymieniłeś i to następnym razem Klient będzie próbował to wymienić sam... i myślę, że każdy właściciel serwisu to potwierdzi. Kiedyś miałem taką sytuację: klient zapytał czy wymieniłem "coś tam i coś tam" tak jak pisali gdzieś na forum? (zapytał o konkretne rzeczy). Ja nie chcąc wchodzić z nim dyskusję przymrunkąłem, że tak (choć awaria miała miejsce w zupełnie innym miejscu) i klient sobie poszedł. Minął jakiś czas - ten sam gość przynosi takie same dwa urządzenia z jakimiś tam usterkami - ale co ciekawe - widać wyraźne ślady lutowania - wręcz poodparzane ścieżki - w tych miejscach, które poprzednim razem wskazał jako potencjalnie uszkodzone (w obu urządzeniach tak samo) i mówi, że to już tak było - on nie ruszał nic.

    Dlatego trzeba rozsądnie dozować wiedzę Klientowi. Nie mówię, oczywiście, żeby kłamać. Ale czasem trzeba się ładnie uśmiechnąć i powiedzieć Klientowi: "a to już proszę pana jest tajemnica serwisowa". Większość ludzi ten tekst łyka, ale oczywiście są namolni i upierdliwi i takich lepiej unikać... bo tacy ludzi to tylko niepotrzebne psucie nerwów.

    Pozdrawiam brać serwisującą :)
  • #6
    pejotpc
    Poziom 11  
    Panowie sam serwisuje zawodowo od 8 lat.. 4 lata prywatny serwis komputerowy.. ostatnie 4 lata w profesjonalnej firmie sprzedajacej urzadzenia po kilkaset tysiecy euro, serwisuje maszyny CNC od gilotyny, przez prasy krawedziowe skonczywszy na laserach. Nie zdarzylo mi sie ani razu nie poinformowac klienta co naprawilem w maszynie i gdy to byla luzna wtyczka na zaworze hydraulicznym nie naciagalem klienta na caly zawor wraz z robocizna.. a faktury czasmi opiewaly na kilkadziesiąt tysięcy złotych. Ot tyle roznie sie do klientow podchodzi. Dyskusja troche niepotrzebna sie wywiazala.. Wiedza kosztuje a uczciwosc poplaca.
  • #7
    Mr.K
    Poziom 24  
    pejotpc napisał:
    ....gdy to byla luzna wtyczka na zaworze hydraulicznym nie naciagalem klienta na caly zawor wraz z robocizna.. a faktury czasmi opiewaly na kilkadziesiąt tysięcy złotych.....


    pejotpc czyli informacja w stylu „przerwa w obwodzie odchylania pionowego”═ 100 powinna być dla ciebie wystarczająca?
    Czyli za poprawienie wtyczki tyle kasujesz klientów na parę tys. i masz pretensję do kogoś, kto za swoją wiedzę nie policzył 5 zł tylko 100zł. A rozumiem, czym droższy sprzęt to większy rachunek? Czy serwisant za poprawienie lutów w wiadomym miejscu dla niego nic nie powinien policzyć i za wymianę rezystora za 0,015zł ma wziąć 1 zł?
    bestler ma rację. Ja osobiście nie lubię dziadowskich klientów z ich dziadowskimi sprzętami, którym się wydaje, że kawałek drucika i ok. gra najlepiej od ręki w 5 min.
  • #8
    _PREDATOR_

    VIP Zasłużony dla elektroda
    pejotpc napisał:
    Telewizor juz zrobiony

    Zbędna dyskusja w temacie, parę postów wyżej napisano, że problem rozwiązany, a Koledzy dalej swoje ...
    [Zlecę] Legnica -poszukiwany zakład napraw RTV