Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Studia - co radzicie? Elektrotechnika, elektronika.

kris_12 12 Lis 2010 21:05 5274 8
  • #1 12 Lis 2010 21:05
    kris_12
    Poziom 8  

Witam!
    Mam pytanie.
    Na początku myślałem że będę studiował informatykę, ale trochę mi się odwidziało bo nie chciałbym potem pracować tylko przed komputerem.
    Myślę o elektrotechnice lub elektronice i telekomunikacji. Co radzicie?
    Dodam że bardzo interesują mnie przedmioty ścisłe.
    Z góry dziękuję za pomoc.

0 8
  • #2 12 Lis 2010 21:30
    drzasiek
    Specjalista - Mikrokontrolery

Ja studiuję na kierunku Elektronika i Telekomunikacja i skoro mówisz że interesuje Cię elektronika i informatyka to Myślę że ten kierunek jest dla Ciebie bo jest to tak jakby Informatyka i elektronika w jednym (Bo współczesny elektronik musi być też informatykiem).

0
  • #3 12 Lis 2010 22:04
    kris_12
    Poziom 8  

A jakie są lepsze perspektywy pracy? Po elektrotechnice czy elektronice i telekomunikacji.
    I co będę robił na obu kierunkach?
    Czego będę się uczył?

0
  • #4 12 Lis 2010 22:13
    drzasiek

Musisz zobaczyć na stronie uczelni, na pewno są opisy kierunków. Kierunek elektronika i telekomunikacja to raczej elektronika głównie, potem się wybiera specjalność elektronika albo telekomunikacja. Z tym że elektronika ma najlepsze perspektywy jak narazie. Jednak coś za coś, trzeba przyznać że łatwo nie jest, przedmioty elektroniczne nie są proste jeśli Cię to nie interesuje, nie wciągnie i nie poświęcisz temu więcej czasu niż tylko wykład. Ale elektronik potrafiący projektować układy scalone nie powinien narzekać na kiepskie zarobki potem.

0
  • #5 12 Lis 2010 22:18
    kris_12
    Poziom 8  

Tyle że na stronach uczelni dużo nie ma.
    A wiem że na tym forum jest dużo osób z tych kierunków, więc może podzieliby się swoimi wrażeniami.