Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 307 1.4 16V brak kierunkowskazów

13 Lis 2010 11:28 5314 18
  • Poziom 2  
    Witam,

    Po naprawie przełącznika zespolonego według instrukcji znalezionej w sieci wystąpił następujący problem,

    - brak kierunkowskazów
    - po przełączeniu stacyjki na raz pala się światła pozycyjne
    - po uruchomieniu silnika zapalają się światła mijania (kierunkowskaz nadal nie działają)
    - po przekręceniu stacyjki pali się podświetlenie.
    - brak klaksonu

    Jeśli ktoś spotkał się z problemem proszę o poradę.

    Pozdrawiam
    Marek
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 27  
    źle złozony przełącznik albo manetka niekompatybilna z delphi badz dav

    złoż od nowa albo kup nówke
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 8  
    witam,
    mam podobny problem jak koga wyżej opisał i nie mogę znaleźć żadnego rozwiązania. Nie wiem czy mam kupić nową manetkę czy może bsi się spaliło?
    Jeżeli ktoś wie jakie było rozwiązanie kolegi problemu proszę o opisanie.
    pozdrawiam
    i dzięki
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Trzeba sprawdzić na komputerze czy BSI widzi że COM chce włączyć światła, kierunkowskazy itp.
    Wtedy będzie widać czy to wina BSI czy przełącznika COM.
  • Poziom 8  
    są takie dziwne objawy bo jeżeli odpalę silnik później zgaszę go wyjmę kluczyk odczekam jakiś czas ok 1 min aż przekaźnik pstryknie wtedy włączę kierunek i przekręcę kluczyk na zapłon to kierunek zamruga 3 razy zapali się podświetlenie zegarów a kierunek przestanie mrugać i później już nie działa chyba, że powtórzę czynność.
  • Specjalista grupy V.A.G.
  • Poziom 8  
    podłączane było pod kompa wszystkie testy były robione wszystko działa oprócz kierunkowskazów i samoistnego zapalanie się świateł mijania.
    Nie wiem jakim programem było podłączane, ale na pewno nie pp2000. Sam rozbierałem moduł zespolony może coś źle złożyłem, ale nie jest to mechanizm tak skomplikowany żeby można było coś źle złożyć lub zepsuć. Myślę, że BSI jest dobre bo jeżeli było by coś nie tak to w tej sytuacji co opisałem powyżej kierunek by nie zadziałał. Muszę sprawdzić włącznik świateł mijania tą samą główkę bo przed chwilą wyczytałem że ktoś miał podobny problem, który tkwił właśnie w tej główce. Ścieżka była uszkodzona. Chyba, że masz dalej zdanie żeby sprawdzić na PP2000 ?
    pozdrawiam
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Nie rozumiesz.
    Tutaj nie ma zwykłym przełączników jak w maluchu czy Polonezie.
    Tutaj masz sterownik w przełącznikach pod kierownicą, komunikuje się on z BSI i wydaje polecenia by te włączyło światła, zamknęło auto itp.
    Jak połączysz PP2000 to będzie widać czy np. COM każę włączyć światła a one się nie włączają lub same się włączają.
    Będzie widać czy BSI samo włącza światła czy COM mu każę, tak samo z kierunkami.
  • Poziom 8  
    witam,
    Podłączyłem pod PP2000 zrobiono test wystąpił jeden błąd
    stały błąd - niespójność sterowania oświetlenia
    Co to może znaczyć? Wymiana przełącznika?
    pozdrawiam
    Kamil
  • Poziom 15  
    tak to oznacza
  • Poziom 8  
    Witam,
    Własnie nie jestem do końca przekonany do wymiany przełącznika, ponieważ
    jak napisałem wczesniej:

    - włączam zapłon, wyłączam zapłon
    - czekam aż przekaźnik pstryknie ok 2-3 min
    - włączam kierunek (obojętnie czy lewy czy prawy)
    - włączam zapłon
    - przez chwilę kierunkowskaz miga 3 razy
    - następnie podświetlają się zegary i kierunkowskaz przestaje działać

    żeby kierunek ponownie zaczął działać całą procedurę muszę powtórzyć od nowa...
    jak odpalę silnik automatycznie zapalają się światła mijania...

    jeżeli to świadczy o zepsutym przełączniku zespolonym to czemu kierunkowskazy migają przez te 3 razy za każdym razem, myślę że robi się w jakimś miejscu zwarcie i automatycznie przechodzi na tryb awaryjny bądź też jakiś przekaźnik padł.

    walczę już z tym 3 tydzień i nie mogę dojść co jest a szkoda mi trochę kupować w ciemno przełącznik za ponad 200 zł
  • Poziom 8  
    Witam
    Mam pytanie odnośnie przełącznika.
    Jeżeli mam przełącznik 96530926XT to numerowo muszę mieć ten sam czy mogę mieć np. -----24XT lub większą liczbę ?
    Czy koniecznie musi być taki sam?
  • Poziom 15  
    przełączników było 50 odmian, stosując inny niektóre funkcje mogą nie działać albo będą działać inaczej, odwrotnie etc
  • Poziom 8  
    wiem, że jest dużo odmian ale niestety na allegro nie ma takiego przełącznika jak mój więc co mam kupić nowy za 600-800 zł ? raczej nie
  • Poziom 8  
    no właśnie nie ma żadnego, który miałby do mojego modeli..znalazłem w Gdyni, ale model 04-08 i niestety nie pasuje