Witam wszystkich, problem dotyczy mojej audi 100 92 r. 2.5 tdi, a wiec wygląda to tak kupiłem ją 2 lata temu i założona była pompa manualna od silnika 2.4 zwykły diesel jakoś to się turlało ale słabo. Ostatnio zaczęła być coraz słabsza okazało się, że pompa utraciła już swe ciśnienie, więc postanowiłem jej nie regenerować bo to i tak nie byłoby to co z oryginalną. Postanowiłem kupić elektryczną, udało mi się znaleźć pompę od audi a6 c4 2.5 tdi 115 km silnik aat czyli to co u mnie, tylko nastawnik jest inny niż w audi 100 z powrotem bocznym a nie górnym możliwym do regeneracji a nie tak jak z górnym, który daję się często we znaki właścicielom, wolałem sobie tego oszczędzić. Podłączenia wszystko ok pasuje potencjometr założony, pompa paliwo zaciąga, powrotem się pokazuję czyli nie jest już zapowietrzona, niestety nie podaje paliwa na wtryski odkręcałem przewody od nich i nawet kropla nie leci. Stwierdziłem, że to nastawnika sprawka nie jest popsuty tylko nie dostaje info ze sterownika żeby podać paliwo. Mechanik mi powiedział, że jak pompa jest dobra to i tak musi podać paliwo bez podłączenia vaga, ale stwierdziłem, że jak tak sądzi to słaby mechanik. Już badałem wszystko, ale pod vag nie był podłączany i czuję, że bez tego sie nie obędzie nie mam pojęcia i siły do tego, a auta mi szkoda bo jest naprawdę dobre i jeszcze bym nim polatał czekam na pomoc jakiejś mądrzejszej głowy niż ja.