Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt do nagłośnień do budy.

30 Wrz 2004 15:08 5663 42
  • Poziom 30  
    Moja szkoła musi zaopatrzyć się w nowy sprzęt
    Potrzebne są następujące elementy:
    1. Kolumny
    2. Wzmacniacz do nich
    3. Mikrofony bezprzewodowe
    Sprzęt będzie używany na apele (głównie komunikaty głosowe).
    Będzie on używany na dużej sali gimnastycznej (wymiary (pi razy oko) 15*12m), i na wolnej przestrzeni (2-3 razy do roku).
    Nie znam się dobrze na tym temacie więc proszę o propozycje.
    Cena nie za duża(im mniejsza tym lepiej, ale nie kosztem jakości)
  • Poziom 28  
    Sądzę że w takiej opcji najlepiej będzie kupić jakiś mały mikserek, na przykład Samsona , z 4 wejściami mic, 3pkt korekcja wcale nie jest rzadkością w takim sprzęcie, jeśli mikrofony bezprzewodowe - no tu musisz pójść na kompromis jak nie chcesz zbankrutować, jeśli chodzi tylko o to żeby było wyraźnie słychać to kup sobie Stage Line'y, wzmacniacz... no jakaś końcówka 2x100-2x200 i cztery kolumienki po 150W, albo kupić powermikser i cztery kolumny, mam doświadczenie w nagłaśnianiu w szkole :) więc napisz mi co to za szkoła - gimnazjum, liceum, podstawówka, technikum - czy ten sprzęt ma służyć na dyskoteki, czy raczej tylko na akademie, co już macie - żeby nie było dublowania się sprzętu. Coś się dobierze, bez obaw. Pisz tutaj a nie na priv, wtedy inni Koledzy mogą się włączyć do dyskusji.

No i skąd jesteś... jak z moich okolic mogę osobiście pomóc.

Pozdrawiam
  • Poziom 27  
    Polecam powermixer LDM 2x200W przy 4 ohm np SMX-8, SMX-10.

===

Wysłany: 30 Wrz 2004 14:57 Temat postu: Re: Sprzęt do nagłośnień do budy.
    Zalecane kolumny to LDM P-151 (2way) lub P-15106 (3way) 15" 300W 4 ohm

Post pod postem. Jest to niezgodne z regulaminem. Posty jeden pod drugim scalono (patrz: data)
  • Poziom 30