Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Karta sieciowa "połączenie lokalne" nie ma poprawn

16 Lis 2010 20:06 11654 17
  • Poziom 9  
    Witam. Mam taki problem, otóż internet nie działa mi na komputerze stacjonarnym, ale na lapku chodzi normalnie, więc kabel nieuszkodzony. Przeinstalowałem windowsa i nadal ten sam problem (w dodatku mam problemy z kablem od monitora-co za pech). Nie mam routera.

jak cos to nie znam się na kartach sieciowych itp
  • Poziom 33  
    Jaki system na PC, dostawca internetu, urzadzenia sieciowe (modemy itp)? Stacjonarka 'widzi' owe polaczenie?
  • Poziom 9  
    windows 7 64 bit , dostawca multimedia , modem , nie widzi połączenia
  • Poziom 33  
    Po podlaczeniu internetu do PC:
    1. Swieci dioda w karcie sieciowe?
    2. Modem zachowuje sie tak jak przy polaczeniu z lapkiem? (swieca te same diody itp)
  • Poziom 9  
    diody w modemie i karcie sieciowej komputera stacjonarnego zachowują się tak samo jak przy lapku, czyli z tym też nie ma problemu
  • Poziom 30  
    Uprościj sobie życie. Podłącz modem przez USB do PC. U mnie działa lepiej niż przez skrętkę.
  • Poziom 9  
    Nie mam takiego kabelka, a poza tym do modemu mam podłączony kabel telewizyjny i by był problem z przeniesieniem go do pokoju w ktorym jest komputer.
  • Poziom 30  
    To jasne że jest kabel bo to kablówka ale masz go rozdzielonego zapewne z filtrem na TV/Radio/dane -więc jest mozliwośc przedłużenia odcinka dla modemu. Ale rozumiem więc pomiń te USB (krótki zasięg). Włącz kreator konfiguracji sieci - jesli dobrze wszystko zaznaczysz nie będziesz musiał ręcznie wklepywać IP, DNS i bramy. Jakby co pisz bo musze wyjśc z psem :) . (MM podłączam u siebie i wielu sąsiadów).
  • Poziom 9  
    w nierozwiązanych problemach mam : Karta sieciowa "połączenie lokalne" nie ma poprawnej konfiguracji protokolu IP
  • Poziom 19