Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Astra G benzyna 2003 kręci nie odpala

17 Nov 2010 20:07 5294 4
  • Level 10  
    Witam szanownych kolegów. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, który pojawił się niespodziewanie dzisiaj rano. Po wieczornym zaparkowaniu i żadnych niepokojących oznakach w ciągu ostatnich miesięcy, nie mogę dzisiaj odpalić autka.
    Rozrusznik kręci, ale nie słychać aby załączyła się pompa paliwa. Po zastosowaniu metody odczytu kodu błędu: pedał gazu, hamulec, przekręcenie kluczyka do pozycji 2 ( http://www.astra.auto.pl/content/view/244/61/1/0/ ) kontrolka z kluczykiem mruga w odstępach półsekundowych bez końca,bez żadnej sekwencji. Próbowałem zrobić fotkę i wygląda to tak: zaznaczona mruga reszta pali się stale. Próba odpalenia drugim kluczem również bez powodzenia. Silnik to X16XEL 74 KW.
    Dzięki za odpowiedź.Astra G benzyna 2003 kręci nie odpala
  • Level 14  
    nie znam takiej metody odczytu kodu usterek , ale jednostajne mruganie lampki diagnostycznej oznacza problem z imobilizerem
  • Level 11  
    problem z imo lub polaczeniem sie imo z komputerm i w tym przypadku tak moze byc wiec zobacz czy ktory kabelek to komutera nie jest przetarty lub rozerwany zaczni o bezpiecznikow pod maska z przodu ktorys bedzie przepalony
  • Level 10  
    Opiszę dokładniej: po włożeniu klucza do stacyjki i przekręceniu do 2 pozycji następuje check układów - gasną kontrolki po bokach (abs itd), natomiast na zegarze głównym ta zółta zbiorniczek z gwiazdką przygasa na ułamek sekundy po czym zapala się na stałe i nie gaśnie następnie nie gasną te z konturem silnika i auto z kluczem, ale to może skutek że proces zatrzymuje się właśnie na tym układzie od chłodzenia? Co do migania kontrolki związanej z immo, chciałem sam zczytać błędy w komputerze, ale w gnieździe diagnostycznym mojego auta nie ma pinu nr 6 (metoda zwarcia pinów 5 i 6) wiec spróbowałem tej z wciskaniem pedałów gazu i hamulca - wtedy zaczyna mrugać ta z kluczem, ale to chyba raczej nie kody błędów. Bezpieczniki sprawdzałem, są OK. Sprawdzałem też napięcie w złączce od pompy paliwa - jest 11,58 V na czwartym pinie. W pompie leciutko tak jakby stuknie ( nie za każdym razem), ale nie słychać szumu pracy, na pewno nie pracuje.
    Moderated By Motronic:

    Wiele razy było pisane-miga helikopter to znaczy problem z immo. Temat w kosz, regulamin forum, pkt 8.1 i 14

  • Helpful post
    Level 42  
    A masę pompa ma? Podłącz zamiast niej żarówkę 12V21W i zobacz czy świeci. To tak po amatorsku. Dalej po amatorsku - napsikaj plaka w dolot i zobacz czy odpali choćby na chwilę. A profesjonalnie podłącz komputer i poczytaj to co powie o sterowniku silnika i immo