Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Excel - doliczanie dni. Czy to jest możliwe? Jak to zrobić?

miki605 18 Lis 2010 19:47 2352 10
  • #1 18 Lis 2010 19:47
    miki605
    Poziom 9  

Witam,
    jestem początkujący i poproszę o szczegółowa odpowiedź, mam dość konkretne zadanie mianowicie: jeśli wpiszę w określoną komórkę cyfrę "2" to chciałbym aby następnego dnia pokazała sie cyfra "3" aż dojdzie do momentu np. 10 dni a wtedy zawartość komórki która jest obok tej z liczbą dni została wycięta i przeniesiona np do innego arkusza do konkretnej komórki. Napiszcie proszę czy jest to wogóle wykonalne? Jeśli tak to jak to zrobić

Pozdrawiam

0 10
  • #3 18 Lis 2010 20:58
    walek33
    Poziom 28  

Cytat:
    w jednej komórce zapiszesz jakąś datę startową, w drugiej użyjesz funkcji daty bieżącej, w trzeciej różnicę

Czy Kolega nie za bogato operuje komórkami. :D Skąpstwa proszę troszkę wprowadzić i to wszystko z cytatu umieścić w jednej komórce. :D
    Myślę, że komórka trzecia załatwia cały problem. :D
    Code:
    =dziś()  - data
    tak jak napisałeś. A teraz trochę ośmielę się skomplikować życie. Otóż owa funkcja dziś() jest upośledzona takową wrednością, że działa jak to określają Microwładcy Office-a "nietrwale". Tak więc nie może być użyta w tym przykładzie. :cry: Czyżby pozostawało nieśmiertelne VBA?

0
  • #4 18 Lis 2010 21:22
    miki605
    Poziom 9  

powiem Wam że jedziecie ostro:)

"nietrwale" czyli nie będzie można zrobić czegoś takiego jakbym chciał?
    jeśli chodzi o te doliczanie dni to da radę tak ? ale z tym wycinaniem i wklejanie może być problem?

Dodano po 2 [minuty]:

a może lepiej coś takiego zrobić w Accessie?

0
  • #5 19 Lis 2010 08:51
    walek33
    Poziom 28  

Nie, nie. Nie wszystko jest tak jak myślisz. Z datą Dżyszla podpowiedział Ci zgodnie z Twoim założeniem:

Cytat: