Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek, VW Passat 89rok

rolls 01 Paź 2004 15:05 6596 30
  • #1 01 Paź 2004 15:05
    rolls
    Poziom 11  

    Wiatm!

    Mianowicie nie wiem jak podłaczyć alarm do cntralnego pneumatycznego zamka w vw Passat
    Z DRZWI WYCHODZI AŻ 7 kabli i nie wiem który jest do sterowania (który trzeba przciac)

    te kable to:
    CZERWONY
    RÓZOWY
    CZARNY Z ZIELONYM PASKIM
    BIAŁY
    CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM
    POPIELATY Z CZERWONYM PASKIEM
    POPIELATY Z ZIELONYM PASKIEM

    w pomnie (może w pompie?)
    w bagazniku tez jest duzo kabli!

    BARDZO PROSZE O ODPOWIEDŹ, BO Z ALARMU JUŻ WIEM JAK PODŁĄCZYC, LECZ
    TERAZ MAM ZNÓW TAKI PROBLEM :(

    Pozdrawiam rolls

  • #2 01 Paź 2004 20:29
    CAMARENA
    Poziom 23  

    ten na ktorym przy zamykaniu pojawia się masa a przy otwieraniu plus,z kolorami może być różnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • #3 02 Paź 2004 07:35
    cobraver
    Poziom 13  

    z tymi vw różnie bywało uważam że najprosciej wpiąć sie w pompie ,dwa wyjscia ster masą są na pewno ,bez zbytnich kombinacji z przekaznikami

  • #4 02 Paź 2004 12:13
    rolls
    Poziom 11  

    No ale w pompie jest tyle samo kabli co w drzwiach? Niby jak to mam zrobić;( Sprawdzic?

  • #5 02 Paź 2004 16:52
    cobraver
    Poziom 13  

    LEKKO ,napisz na maila powiem jak

  • #6 02 Paź 2004 17:48
    rolls
    Poziom 11  

    Hmmm !!!
    Z tego co czytałem na forum to największe doświadczenie chyba ma: "wloc" WIĘĆ BARDZO PROSZĘ "wloc" Jak to czytasz to pomóż mi BARDZO PROSZĘ :))

  • #7 02 Paź 2004 17:49
    95808
    Usunięty  
  • #8 21 Paź 2004 18:10
    janek151
    Poziom 2  

    Witam
    Mam takiego samego passata.
    Prosze o kontakt np. GG lub e-mail mam kilka pytań jaki sterownik na pilota dobrać i jak go podłączyć do centralnego zamka.
    Z góry dziękuje.
    Mój e-mail : janek151(malpa)poczta.fm

  • #9 22 Paź 2004 15:30
    95808
    Usunięty  
  • #10 22 Paź 2004 16:25
    wloc
    Spec od samochodów

    bez funkcji komfortu sa trzy przewody uklad na przekaznikach jest w download samochody

  • #11 22 Paź 2004 16:52
    rolls
    Poziom 11  

    hm a mógłyśmi powiedziec które to kable do centralnego zamka?

    te kable to:
    CZERWONY
    RÓZOWY
    CZARNY Z ZIELONYM PASKIM
    BIAŁY
    CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM
    POPIELATY Z CZERWONYM PASKIEM
    POPIELATY Z ZIELONYM PASKIEM


    Nie wiem ale w tym passacie chyba nie ma funkcji komfort, bo przecież niema on elektrycznych szyb !!!

    KTÓRE MOGA BYC DO CENTRALNEGO I KTÓRY MOŻE BYC DO STEROWANIA tj na przemina plus i minums, a jeszcze jedno który impuls zamyka a który otwiera zamek????

    Bardzo prosze odpisz "Wloc"

  • #12 22 Paź 2004 23:50
    wloc
    Spec od samochodów

    brakuje mi tu brazowego przewodu sprawdz go czy jest i przy okazji sprawdz co ci sie pojawia na przewodach czarny ch z paskiem zielonym i bialym czy niebedzie na zmiane plusa

  • #13 24 Paź 2004 21:10
    rolls
    Poziom 11  

    no właśnie brązowego niema:( A możesz mi powiedzieć jak to sprawdzic? Bo ja jestem laikiem w tych sprawach:(

    Z góry wielkie dzięki "wloc"
    Pozdrawiam

  • #14 24 Paź 2004 21:15
    95808
    Usunięty  
  • #15 25 Paź 2004 07:52
    wloc
    Spec od samochodów

    jakas kontrolke lub miernik i sprawdzic na ktorym przewodzie pojawiaja sie plus podczas otwierania i zamykania

  • #16 25 Paź 2004 13:48
    mariuszd
    Poziom 11  

    Witam, ja rowniez jestem zainteresowany sposobem podlaczenia sterownika do centralnego tylko do Passata 1990r. Z tego co wiem to trzeba zrobic przekaznik bo w passatach jest sterowanie plusem a w sterowniku minusem. Czy ktos posiada jakis schemacik polaczeniai jezeli dobrze rozumie to potrzeba 2 przekazniki jeden do zamykania drugi otweirania. Pozdrawiam i prosze o jakiekolwiek podpowiedzi. Znalazlem post w ktorym pisze o schemaciku takiegopolaczenia w dzoiale Download Samochody ale nie moge go znalezc. Pozdrawiam

  • #18 26 Paź 2004 13:50
    mariuszd
    Poziom 11  

    oki dzieki za linka ale juz udalo mi sie wymyslic podobny uklad na przekazniczkach. Zamontowalem sterownik centralnego w bagażniku tuż przy pompce. Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz i zainteresowanie

  • #19 26 Paź 2004 17:34
    rolls
    Poziom 11  

    "mariuszd" a mógłbyś mi powiedzieć jaki kolor jest kabelka do sterowania tj na którym pojawia sie plus z minusem na przemian? Bo jak patrzyłem w bagażniku do pompy to tam jest troszke tych kabli?
    KTÓRY KABELEK JEST DO STEROWANIA ??? Bardzo prosze o odpowiedź
    Pozdrawiam rolls

  • #20 26 Paź 2004 21:23
    nissei
    Poziom 12  

    Jeśli chodzi o centralne zamki to we wszystkich starszych modelach aut najlepiej sprawdza sie sterowanie centralnym zankiem poprzez podanie masy (przez wskażnik neonowy przystosowany do instalacji samochodowych nie 220v) wkuwając sie pokoleji w przewody i opserwowanie reakcji zamka(zamki pneumatyczne reagują z pewnym opużnieniem) nie ma wtedy ryzyka że coś uszkodzimy bo naewt jeśli wkłujemy sięw plusa to jedynie zaświeci sie neonówka
    Pozdrawiam

  • #21 26 Paź 2004 23:44
    wloc
    Spec od samochodów

    rolls jesli nie dochodzi masa do drzwi tzn brazowy przewod to jest tylko sterowanie plusami

  • #22 27 Paź 2004 08:33
    rolls
    Poziom 11  

    do drzwi nie dochodzi, ale przy pompce jest przewód brazowy!!! (w kostce).

    Ten samochód miał wymieniane drzwi lewe (prawdopodobnie był bity z lewej strony) i mógł ktoś wymienic ten kabelek? takie sa ,oje przypuszczenia, bo przy pompce jest brazowy kabelek!

    A jezeli jest rzeczywiscie sterowany plusem to co wtedy????

    Kurcze dlamnie jest to nie łatwie, bo na co dzien sie tym nie zajmuje:( Ale mniej wiecej sie orientuje, bardzo prosze o dalsze porady
    Pozdrawiam rolls

    Dodałem póżniej

    Chciałem jeszcze dodać że poprzedni właściciel tego auta miałzałozony alarm i miał podłączony centralny zamek! Niestety larm odłączył mu jakiś elektryk a on nie mapojecia gdzie to wszstko było podpięte. patrzyłem pod deskarozdzielcza i tam nic niema, zadnych kostek. Ale znalazłem dwa przekaxniki które prawdopodobnie były używane właśnie do tego alarmu (sterowanie centralnym), niestety one sa odłączone:((( Są tylko spiete ze sobą i tyle, niema kabla od sterownia:(((

  • #23 27 Paź 2004 12:33
    wloc
    Spec od samochodów

    tak jak pisalem sprawdz na przewodach wychodzacych z drzwi co sie pojawia na przewodach podczas zamykania i otwierania , a przy pompie musi byc brazowy przewod bo pompa pracuje raz zasysajac powietrze a raz pompujac polega to na zmianie obrotow pompy

  • #24 27 Paź 2004 21:12
    rolls
    Poziom 11  

    Zacząłem sprawdzac dzisiaj wieczorem, ale musiałem zrobic inna robote!

    ALE JUTRO SPRAWDZE NA 100% i napisze co i jak?
    Sprawdzieł tylko czerwony przewód idacy do drzwi!!! JEST TO NA STAŁE (+) Kabel czerwony, reszte sprawdze jutro na 100%

    Pozdrawiam rolls

  • #25 28 Paź 2004 21:37
    95808
    Usunięty  
  • #26 28 Paź 2004 21:39
    95808
    Usunięty  
  • #27 28 Paź 2004 22:28
    rolls
    Poziom 11  

    kurde, mam stara dobra centralke od zwykłego c. zamka!!!, spróbuje cos z tego zrobić i jutro dam znac czy sie udało!!! Zamierzam podpiac nentralke do alarmu (biały i brązowy kabel do sterowania z alarmu) i połączyć kable co wychodziły do siłowników, mysle ze jak tobie sie udało ztym alarmem, to miez to powinno wyjść!!!

    A propo to MAGICAR to nawet fajny alarm, kiedys zakładałem go do mojego poprzedniego auta wraz z centralnym zamkiem elektrycznym (dlatego została mi centralka, bo on ma wbudowany cały sterownik)

    No nic z samego rana bede to próbował zakładać!!!

    A propo CENTRALNY STEROWANY JEST DWOMA PLUSAMI, nie tak jak w mercedesie w124 na przemian na jednym kabelku, NO to na razie tyle!

    Pozdrawiam rolls

  • #28 29 Paź 2004 12:11
    95808
    Usunięty  
  • #29 29 Paź 2004 14:38
    rolls
    Poziom 11  

    "steczow" jesteś super!

    Miałeś racje, udało mi sie to podłaczyc tak jak napisałeś, stara centralka przydała się (a miałem ją wyżucić;))

    A co do alarmu to jest to PYTHON, ale nie ma on wbudowanego sterownika c.z. :((

    NO NIC TERAZ JUŻ WSZYSTKO GRA,

    Bardzo dziękuję wszystkim którzy chcieli mi pomóc !

    Pozdrawiam serdecznie rolls

  • #30 29 Paź 2004 15:12
    95808
    Usunięty  
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo