Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie falownika Siemens

18 Lis 2010 23:18 7220 16
  • Poziom 11  
    Witam...

... zbudowałem maszynę (obtaczarkę do cylindrowania bali do budowy domów), w której posuw chcę zrealizować motoreduktorem o mocy 0,37kW i falownikiem.
    Jednak na allegro trafiłem na niezbyt pomocnego sprzedawcę który mi sprzedał falownik i silniki, ale nie dosłał instrukcji podłączenia ani nawet paragonu. (martwi mnie ewentualna naprawa gwarancyjna).
    Na domiar złego ja potrzebuję łopatologicznej instrukcji obsługi, bo jestem zupełnie zielony w te klocki.
    Wg sprzedającego, falownik jest już wstępnie zaprogramowany, ale na 99% te parametry mi się nie nadadzą, wiec trzeba fabryczne ustawienia usunąć.
    W tym celu musiałem dokupić nakładany panel (na zdjeciu) który umożliwia przeprogramowanie, ale to jedynie dla mnie komplikuje sprawę.

Będę bardzo zobowiązany za pomoc w tych podłączeniach. Potrzebuję jedynie podłączyć i przy pomocy prostego przełącznika (zdjecie) uzyskać jazdę tył/przód.

Z góry dziękuję za pomoc.
    Podłączenie falownika Siemens Podłączenie falownika Siemens
  • SterControl
  • SterControl
  • Poziom 13  
    Witam, instrukcję G 110 ściągnij z intrnetu. Podłączenie jest proste, zgodnie z instrukcją. Do falownika możesz podłączyć potencjometr, wówczas będzie można regulować prędkość posuwu przód - tył. falownik jest zaprogramowany fabrycznie, i może być konieczność ustawienia kilku parametrów, nie trzeba usuwać nastaw fabrycznych, Podaj typ falownika, pomogę.
  • Poziom 11  
    Typ falownika jest chyba na tabliczce znamionowej (na zdjęciu).

Dziękuję bardzo Kolegom. Jednak to dla mnie za mało. Jestem zupełnie zielony.
    Najskuteczniej byłoby dla mnie łopatologicznie czyli np: